"Lils! Dur, bekle!"
"Yine ne var Potter!? "
"Benimle çıkar mısın? "
"Off Potter, yetmedi mi bu kadar reddedilmek. Hayır yani ne bu ısrar altı yıldır!? "
"Imm, hayır demedin, bu da bir şey en azından. "
"O zaman şimdi hayır diyorum seni budala! "
Lily bunları söyler söylemez koşarak uzaklaştı. Şu Potter ne akıllanmaz çocuktu. Hogwarts'taki altıncı senelerinde bile kendisine olan saplantısından vazgeçmemişti. Ama Lily ona karşı en ufak bir sevgi parçası dahi hissetmiyordu. Aksine ondan nefret ediyordu. Daha doğrusu böyle düşünmek istiyordu. Okulun popüler, yakışıklı ve ukala çocuğu.. Kızların bir an olsun bırakmadığı ukala çocuk... James'in nasıl bir Gryffindor olduğunu anlayamıyordu. Tam bir Slytherin'di o... En azından şimdilik öyleydi...*James, koşarak uzaklaşan Lily'nin arkasından sırıtıyordu ki yanına gelen Sirius'u fark etmedi bile:
"Çatalak, dostum! Yine mi reddedildin? "
"Hayır, ımm yani evet offf. Pati bildiğin bir şeyi niye sorarsın ki!? Ama neyse. Biliyor musun, beni reddetmeden önce biraz bekledi. "
"İçinden sana lanet ediyordur, ondandır. Endişelenme yani. "
"Pati gülmeyi kes dostum, ciddi bir şey konuşuyoruz şurada. "
James ne derse desin Sirius gülmeye devam ediyordu. Ta ki Remus telaşlı bir yüzle yanlarına gelinceye kadar:
"Aylak bu ne hal dostum? "
"Pe-peter.. Peter'ı bulamıyorum.!?"
"E ne güzel işte biraz kafa dinleriz!"
"Sirius şaka yapmanın sırası değil bir dur da Remus'u dinleyelim. Sen devam et Aylak!? "
"McGonagall onu, onu yasak ormana yollamış. "
"Yine ne yapmış da bu cezaya layık görülmüş? "
"Prof. Slughorn'un gözdelerinden birinin iksir kitabını çalmakla suçlandı. "
"Kimin!? "
"Merak etme James, Lily'ninki değil. "
"Tamam , yani hayır onun için değilde şey için.. Imm.. "
"Neyse. Sorun şu ki kitabı onun almadığına eminim çünkü... "
"O iksir dersini sevmez, iksir kitabını ne yapsın?"
"Hem evet hem hayır pati. Eminim çünkü kitabın çalınma saatinde benimleydi, ona bir konu anlatıyordum. "
"Peki McGonagall, kitabı Peter'ın çaldığı kanısına nasıl vardı? "
"İşte sorun orada. Kitabı çalınan kız kitabını buldu ama bilin bakalım kimin çantasında? Peter'ın.!! "
"Tamam ben Mc Gonagall ile konuşmaya gidiyorum. Ha bu arada kimin kitabıydı bu? "
"Alice Kennier! Ama nerden geldi bu özgüven çatalak? Ve McGonagall'a ne diyeceksin ki? "
"Peter ile o gün çantaları değiştiğimizi ve kitabı buldukları çantanın benim olduğunu. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything in 7 Years • Jily and Marauders AU
FanfictionÇapulcularla bambaşka bir bakış açısı...(+Jily) ~Ya geçmişleri daha farklı olsaydı, ya tüm her şey farklı olsaydı onlar için.. Tüm yaşamları birlikte geçen bu beş kişiyi ayıran şeyin ihanet ve ölüm olması gerçeği değişseydi peki.. Belki de o zama...