***
"Sizce, Madam Pomfrey? Potter'a ne olmuş olabilir? ""Sadece çok güçlü bir büyücünün yapabileceği bir büyü etkisinde şu an.Ve bu büyüyü yapabilen çok az kişi var. Yani bilinen.. "
"Korktuğum şey mi Madam Pomfrey?"
"Ne yazık ki öyle olma ihtimali çok yüksek Profesör McGonagall efendim. Bu büyüyü bilenlerden biri Tom Riddle efendim. Sizce kehanet, gerçekleşir mi? "
"Bilmiyorum ama öyle görünüyor. Tom bu işi başlamadan bitirmeye kararlı. Keşke zamanında ona müdahale etseydik.... "
"Haklısınız McGonagall efendim."
Gecenin karanlığına sığınan Madam Pomfrey ve Profesör McGonagall bunları fısıldaşıyorlardı. James baygındı ama sanki tüm bu konuşulanları hissetmiş gibiydi. Acıyla inildiyordu.. Hastane kanadı, siyah cübbeli adam, bir öğrenci, bir profesör ve Madam Pomfrey... Bu birkaç sözcük bile huzursuzluğun aynasıydı. Kırık parçalardan oluşan paslı bir ayna...
"Şimdilik Potter'a ve arkadaşlarına bir şey söylemeyelim. Onlar zaten tehlikenin farkında olacaklardır.. Dumbledore araştırıyor. Herşey kesinleşsin önce. Zor zamanlar gelecek. Özellikle de Bay Potter, Bayan Evans ve arkadaşları için. En önemlisi
seçilmiş çocuk için... Bir felakete sürükleniyoruz. ""Efendim? Size bir şey daha söylemeliyim. "
"Seni dinliyorum Pomfrey. "
"Tom 'un dışında bu büyüyü bilen biri daha var efendim. Severus adında bir öğrenciniz.. Ve onu arkadaşlarıyla konuşurken duydum.. "
"Ahh! Severus.. Karanlık sanatlara olan ilgisi umarım onu köreltmez. Sonunun Tom gibi olmasını istemem."
"Tamam efendim iyi geceler diliyorum"
"Size de Madam, size de... "
Profesör McGonagall ve Madam Pomfrey hastane kanadından ayrıldı. Saat başı gelecekti Madam Pomfrey kontrole. Gece ve sis, hükmediyordu etrafa. Parlayan ay ışığı içeriye doluşuyordu. Çoğu boş olan hastane yatakları. Sessizlik ve karanlık.. Usulca parıldayan yıldızlar. Hastaların baş ucundaki çiçekler. Kimisi solmuş.. Korku ve nefret kaplamış gibi her yeri.. Tam bir tablo sanki . Ama içleri ısıtan türden olanlardan değil.....
***
"Sirius? "
diye fısıldadı yeni ayılan James. Sesi yorgun ve titrek çıkıyordu."Günaydın Çatalak. Sonunda uyanabildin. Başına geleni öğrendik. Birinin saldırısına uğramışsın doğru mu? "
"Öyle mi olmuş? Hatırlayamıyorum.. "
James kendini iyice toparlayınca hareketelendi. Yataktan kalkmaya çalıştı. Ama bunu başaramadı ve geri yatağa düştü. O sırada başka bir hastayla ilgilenmekte olan Madam Pomfrey de James'in yanına koştu:
"Bay Potter! Hemen ayaklanmanız doğru değil. İyileşmeniz için en az bir kaç gün daha istiraat etmeniz gerekiyor. "
"Madam, lütfen. En güçlü ilaçlardan verin. Ben, ben burada kalamam.Hemen iyileşmem lazım. "
Sirius, Peter ve Remus arkadaşlarının hastaneyi sevmedigini bildiğinden bu duruma pek şaşkın değillerdi.
"Bay Potter, tamam. Size daha güçlü ilaçlar vereceğim. Ama benden daha fazlasını beklemeyin. "
"Teşekkur ederim Madam Pomfrey. "
***
James iki gun daha hastane kanadinda kaldi ve iki günün sonunda yataktan kalkabildi. Gücünü toplamıştı..
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything in 7 Years • Jily and Marauders AU
FanficÇapulcularla bambaşka bir bakış açısı...(+Jily) ~Ya geçmişleri daha farklı olsaydı, ya tüm her şey farklı olsaydı onlar için.. Tüm yaşamları birlikte geçen bu beş kişiyi ayıran şeyin ihanet ve ölüm olması gerçeği değişseydi peki.. Belki de o zama...