🔮~Bölüm 5~🔮

196 14 11
                                    

                          ****
"Hey, James! Bir bakarmısın? "

"Sen kimsin ve Lily Evans'a ne yaptın? Çünkü Lily bana asla James demez de. Aynen şöyle der bak. Potter! " dedi James Lily'nin taklidini yaparak..

          Lily küçük bir kahkaha attı ve sonra konuya giriş yaptı.

"Aklıma bir şey takıldı da Potter. "

"Hıh, işte Lily geri döndü. Hoş geldin Zambağım. Ne takıldı aklına? "

"Hogsmead gezisinden beri bunu düşünüyordum ve.. Anlayamadığım bir şey var. Sen ve çapulcular bu aralar ağızlarından şu lafları kaçırıyorlar. Yani hepiniz bunu saklamaya çalışsanızda bir şey olduğu ortada: Aylak, Patiayak, Kılkuyruk ve Çatalak...  Bunlar ne demek James??"

"Sen yanlış anlamışsın çiçeğim. "

"Hayır yanlış anlamadım. "

"Tamam, haklısın. Ama bana on dakika ver. Geri döneceğim. "

   
           James yüzünde telaş ve gurur karışımı bir ifadeyle genç kızın yanından ayrıldı. Çapulcuları bulması gerekiyordu. Çapulcu haritasını çıkardı ve...

                            ****
Ve James bahçedeki ağacın altında oturan arkadaşlarını buldu. Harita sayesinde bu çok kolay olmuştu. Remus elindeki kitabı inceliyordu. Solmuş, yıpranmış eski bir kitabı. James'in daha önce hiç görmediği bir kitabı. Peter ve Sirius da hararetli bir şekilde SOHBET ediyorlardı. (Hayır tabii ki sohbet etmiyorlar tartışıyorlar. Kslskjf)
     
"Hey; Aylak, Pati, Kılkuyruk! Acil konuşmamız lazım. Öğrendi, anladı her şeyi.. "

"Hayır, olamaz!  Tamam özür dilerim, özür dilerim evet ama yanlışlıkla oldu, ben bilmiyordum. "

"Pati, sen neyden bahsediyorsun? "

"Sen neyden bahsediyorsun ki? "

"Lily diyorum. Bizi öğrendi, lakaplarımızı. Ona her şeyi açıklamayı düşünüyorum. Ne diyorsunuz? "

"Ha tamam. Git söyle;ben geyiğim, Sirius köpek, Peter fare ve Remus'ta kurt adam. Ne var bunda yani. Kız bence normal karşılar. Gündelik şeyler zaten..  "

"Of Sirius, ya kendi iradenle sus ya da zorla susturayım.  " dedi Remus.

"Tamam. "

"Bence de her şeyi açıklayalım. O bizim arkadaşımız. "

"Sen ne diyorsun Peter? "

"Bence de söyleyebiliriz. "

"Peki ya sen Pati? "

"Sirius cevap versene! "

              Sirius omzunu silktı ve eliyle Remus'u gösterdi. Başını olumsuzca salladı. Ağzını sımsıkı kapadı ve ağzındaki hayali fermuarı kapatırmış gibi yaptı..

"Ne zamana kadar konuşmadan durabilirsin ki? İddiasına var mısınız?En fazla on dakika.. " dedi Remus.

"Beş dakika! "diye atıldı Peter.

"Hayır en fazla iki dakika.. "dedi James.

"Oha, yok artık abartmayın. En fazla yirmi saniye dayanabilirim. Oww, doğru ya.. Gülmeyin ya!  "

           Sirius'un çabalarına rağmen diğer tüm çapulcular kahkahalarını sürdürüyorlardı. Bu durumda Sirius da kahkahalara katıldı.. Sonra, diğerleri hala gülmeye devam ederken Sirius asasını doğrulttu ve kocaman bir sırıtmayla ağzından şunlar döküldü:

      "Aquamenti! "

         Evet, artık herkes sırılsıklamdı..Sirius bile. 

Sirius amacına ulaşmıştı. Kendilerini toparlamaları uzun sürse de sonunda toparlayabilmişlerdi. Ama James bunu Sirius'un yanına bırakmayacaktı. Asasını çıkarttı ve hemen yanında duran Remus'un kitabına uzattı ve ağzından çıkan şu sözlerle, kitabı Sirius'a doğru fırlattı, artık gülme sırası James'indi:

      "Alarte Ascendarev"

Ama Sirius ondan önce davranıp eğildi ve kitap üstünden geçerek Peter'a çarptı.

        "Ahh, başım! "

        "Hey, o kitabı bana geri verin. "

Hedefine ulaşamayan James yine de gülüyordu. Sirius da ona katılmıştı. Artık sıra Peter'ındı:

         "Cantis! (Kurbana şarkı söyleten büyü. ) "

       Ama bu sefer de James erken davranmıştı ve büyü Remus'a sekmişti ve bağıra bağıra şarkı söylüyordu.  Artık  asalar konuşmaya başlamıştı:

   "Calvorios! (Kurbanı kel bırakan büyü)

   "Slugulus Eructo!  (Kurbanın salyangoz kusmasını sağlar. )

    "Anteoculatia! (Kurbanın saçlarını boynuza dönüştürür.) 

    "Steleus!  (Kurbanı hapşurtan büyü.)

     "Pullus! (Kurbanı tavuğa çevirir.)

      İşleri bittiğinde ortaya çıkan görüntü şuydu:   Sırılsıklam dört kişi, bunlardan biri şarkı söyleyen, kel Remus'tu. Diğeri ise kafasına çarpan kitapla kafası şişen, salyangoz kusan Peter. Bir diğeri ise kafasındaki boynuzlarıyla durmaksızın hapşuran James.  Ve son olarak,  bir tavuk. Yani Sirius'tu. Hep beraber McGonagall'ın odasına yürümeye başladılar. İşte onların olayı da buydu...

                                ****
     "Sonunda gelebildin James! On dakika demiştin, kırk dakika oldu. "

     "Başımıza neler geldi bilemezsin. Remus kel oldu, benim boynuzlarım çıktı, Peter salyangoz kusuyordu.. "
 
      "Hıh, tahmin edeyim Sirius'ta tavuk olmuştur kesin.. "

       "Aaa evet nerden bildin? "

       "Ne, off! Tamam hadi anlat artık şu şeyi.  "

        "Peki ama oturmamız gerekecek."
  
        "Fırsattan istifade diyorsun demek, iyi tamam. Hadi otur. "

        "Bak şimdi şöyle, ben geyiğim, Sirius köpek, Peter fare, Remus da kurt adam.. "

        "Haa tamam bu muydu? "

        "Aaa Sirius haklıymış çok normal karşıladın.!? "

       "Saçmalama Potter, düzgün anlat şunu! "

         James,  kocaman sırıtmasıyla her şeyi anlattı. Animagus olmalarını, çapulcu haritasını, Remus'un kurt adamlığını... Çapulcuların olayını anlattı ona..

          Lily şaşkın bir ifade takınmış, James'i dinliyordu. Her şeyi kavraması uzun sürse de, James'in dördüncü anlatışında anlayabilmişti. Bir suskunluk oluşmuştu o sıra...

        Sessizliği bozan kalın ve sert sözler olmuştu:

"Hey, Lily!  Duyman gereken bir şey var sanırım! "

Evet, işte bu saatten sonra James'in yüzü gülmüyordu, endişeliydi....

-Yepp, bu bölümü biraz hızlı yazmak zorunda kaldım. Bu yüzden böyle oldu, ama umarım beğenirseniz..
    

Everything  in 7 Years • Jily and Marauders AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin