*27 Mart(Hogwarts'ta 7.yıl hâlâ) *
"Hey, Evans! Hadi görevinin başına. Git James'i oyala. Göletin yanına gelmesin unutma.! "
"Off, 42.kez söylüyorsun Sirius. Ne yapmam gerektiğini ilk söyleyişinde ezberlemiştim zaten. "
"Ne yani saydın mı? 42 mi olmuş?" diye sordu Remus.
"Hayır, Aylak. Evans yanlış saymış ben de saydım 43.oldu az önce. Bir daha saysın... " diyerek yüzünü buruşturdu Sirius.
"İkiniz de psikopatsınız. Özellikle de sen Sirius. " Remus şaşkınlığını belirtmişti.
"Ahhh, sonunda. Sonunda Evans'ı bir şeyde geçebildim. Merlinin kırmızı donu! Duydun mu!? Evans'ı geçtim! Artık Sirius devri başlıyor! Kızıl kafayı geçtiiiiiim! " diye coşkuyla bağırıyordu Sirius.
"Agğhhh ben gidiyorum. Sizin saçma işlerinizle uğraşacak değilim. James'i bulup oyalayacağım ama çabuk olun. Çok fazla oyalayamam eninde sonunda sizi aramaya başlayacaktır." dedi ve yanlarından uzaklaştı Lily.
"Remuuuss, bir daha söylesene. Lily'den daha iyi ve mükemmelsin de. Bir daha de..."diye coşkuyla atıldı Sirius ,Lily'nin uzaklaştığından emin olduktan sonra..
"Ben öyle bişey demedim. " dedi oldukça sakin Remus.
"Ahh, öyle demedin ama ben anladım ne demek istediğini merak etme..."
"Nasıl anlamak istersen öyle anla Sirius ,senle zaman kaybedemem. "
Sonra hızla yürüyerek uzaklaştı Remus. Arkasından da Sirius ve Peter ona yetişmeye çalışarak hızlandılar....
*****
"Lils, nereye gidiyoruz?"
"Hiiiiç ,ben sadece... birlikte dolaşalım istedim. Yani şu Carol olayından sonra hiç görüşemedik diye yani ımmm.." diye sayıyordu Lily paniklemiş bir şekilde..
"Tamam anladım ben ,yorma kendini. Dolaşalım bakalım.." dedi James yüzündeki kocaman sırıtmasıyla....
Lily de James'e gülümsedi. Ama James afallamıştı. Lily'den böyle bir şey beklemiyordu. Yani James sırıttğında genellikle birine şaka yapmış olurdu ve bu Lily'i güldürmezdi. Ama şimdi gülüyordu.
"Gülünce daha güzel olduğunu söylemiş miydim?"
"Evet bin defa kadar..."
"Sana iyi bir şey de söylenmiyor, hemen lafı yapıştırıyorsun. Ama olsun ben seni her halinle seviyorum."
Bunca iltifat sonrası afallama sırası Lily'ye geçmişti. Ne diyeceğini bilemiyordu..
"Eeeee, Noel balosuna gidecek misin James?"
"Bilmiyorum,gitmeyeceğim sanırım. Sen?"
Lily hiç böyle bir cevap hayal etmemişti. James'in onu davet edeceğini düşünmüştü. Çünkü öyle olsa kabul edecekti Lily...
"B ..ben de bilemiyorum . Gidecek birini bulamadım. Gitmeyeceğim sanırım."
James ,Lily'nin ne yapmak istediğini anlamış olacak ki sırıtması daha da büyümüştü...
"Tamam o zaman hadi benimle gel. Sana bir sürprizim var." Dedi ve Lily'nin elini tutup koşmaya başladı. Lily de arkasından..
"Ne oluyor?! Nereye gidiyoruz?"
"Sürpriiiz! Beklemen lazım sabret.."
"Ahhh, tamam! "
James Lily'yi ağaçların atasına sürükledi. Durdukları yerde ağaca asılmış bir sürü kırmızı-turuncu balon bulunuyordu. Lily'nin saçlarıyla uyumlu balonlar. James Lily'nin ellerini tuttu :
"Çok uzatmıycam, benle baloya gelsene! ""Hödük! Her şeyi bozdun! Ama tamam seni böyle kabul edicez n'apalım. Evet gelirim Potter! "
"Sağol"dedi gözlerinin içine bakarak James...
*****
"İyi ki doğdun James! " Lily, James'i sürpriz yerine getirmişti ve ilk kutlayan olmak istiyordu.
"İyi ki doğdun koca kafalı dört göz iki boynuz Jameeees! " diye çırpındı Sirius.
"İyi ki Doğdun en salak ikinci arkadaşım. " dedi Remus.
"Birinci ben oluyorum bu arada. "
"Aynen Sirius! En salak, en çok başını derde sokan sensin" Remus'un bu lafından sonra herkes gülmeye
başlamıştı.."İyi ki doğdun Çatalak! "
"Hepinize çok teşekkür ederim ama.. "
"Ama? "
"Bugün benim doğum günüm bile değil ki! "
"Yoo doğum günün James. "
"Hayır Sirius! Değil"
"HAYIR ÖYLE! BUGÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN JAMES POTTER! "
"TAMAM AMA DEĞİL SİRİUS! "
"Nasıl ya! "
Ooooooof bu bölüm böyle. Şimdiden sorry. Ama umarım beğenirsiniz.. Belirtin bunu Potterheadleer..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything in 7 Years • Jily and Marauders AU
Fiksi PenggemarÇapulcularla bambaşka bir bakış açısı...(+Jily) ~Ya geçmişleri daha farklı olsaydı, ya tüm her şey farklı olsaydı onlar için.. Tüm yaşamları birlikte geçen bu beş kişiyi ayıran şeyin ihanet ve ölüm olması gerçeği değişseydi peki.. Belki de o zama...