Hey,Peter! Buraya bak. Senin yüzünden James'in başı yine belaya girecek. Yine! Nasıl bir aptallık ettin bu sefer ha? "
"Sirius, sakin olur musun? Sana Peter'ın suçlu olmadığını daha kaç defa açıklamam gerekiyor acaba? "
"Sirius kadar aptal bir insana bunu açıklamak için ömrünü tüketebilirsin. Bırak konuşsun. Havlayan köpek ısırmaz Remus. "
"Imm, hayır yanılıyorsun. Bu köpek seni ısıracak. Ama, hmm buna değmez sanırım. Buldum bir yumruk nasıl olur? Ve ya bir tekme? En iyisi lanetlemek olur sanırım. "
Sirius asasına uzandı ve kaçmaya hazırlanan Peter'ı eliyle kavradı. Cübbesinden sıkı sıkı tutuyor bir yandan da boğazına asasını dayıyordu. O sırada arkadan gelen bir sesle asası elinden düştü:
"Expelliarmus! "
"Hey! James ne yapıyorsun? Asamı hemen geri ver. Ayrıca sen bu büyüyü bu kadar kusursuz nasıl yapabiliyorsun ya? "
"Sen, bu büyüyü beceremiyorsun Sirius. Bu yüzden James'in yaptığı sana kusursuz geliyor."
"Ben zaten kusursuz yapıyorum."
"James!"
"Tamam, tamam hadi gidelim. Quidditch maçımız var birazdan.Hufflepuff'a yenilmek istemiyorum. Hazırlanmam gerek.Bu arada, Prof McGonagall bir ceza vermedi, yani şimdilik. Veee, kitaba ne olduğunu bilen birini tanıyorum. Olayı öğreneceğim. "
Önde James ve Sirius, arkalarında kitabını kurcalayarak hızla yürüyen Remus, ve en arkada da Peter.. Gerçekten isminin hakkını veriyordu. Tam bi' kuyruktu...
"Offf, unuttum yine... Siz gidin benim, benim bi' işim var. "
James aynı gün içerisinde yine koşarak uzaklaşıyordu bir yerlerden. Ama bu sefer arkasından bakanlar arkadaşlarıydı.
***
"Sirius! Hey! James'i gördün mü? Maç başlamak üzere. O gelmezsse hükmen mağlup sayılacağız. "
"Az önce bi' işi olduğunu söyleyip gitti. Gelir birazdan. ""Geldim, geldim! "
Arkalarına dönüp baktıklarında, koşmaktan nefes nefese kalmış olan James göründü.
"Hemen üzerimi giyip geliyorum.""Acele etsen iyi olur Potter. Biraz daha geç kalsaydın hem arayıcısız hem de kaptansız kalacaktık. "
*James'in de gelmesiyle maça hazır olan Gryffindor'lular sahaya çıktı. Alıştırma yapmaya vakitleri kalmamıştı. Düdük çaldı ve maç başladı...
***
Maç başlayalı kırk dakika kadar olmuştu ve 90-20'lik bir skorla Hufflepuff önde gidiyordu. İki takımın arayıcısı da Snitch'i görmemişti henüz. Gryffindor'luların tek bir umudu kalmıştı. James Potter'ın Snitch'i yakalaması gerekiyordu. James de bunun farkındaydı. Bir şeyler yapmalıydı.Etrafına bakındı Gryffindor'lu genç. Snitch'i arıyordu. Tribünlerde bir şey görür gibi olmuştu. Yaklaştığında Snitch'in orada olmadığını gördü. Ama onun yerine, tribünde biri vardı. James için Snitch kadar önemli biri. Lily... Tribünde oturuyor, elindeki kitabı inceliyordu. Maç umrunda değilmiş gibi davranıyordu. James kendini toparladı ve o kocaman sırıtmasıyla Snitch'i aramaya devam etti...
***
Yaklaşık beş dakikadır Snitch'i arıyordu James. Hufflepuff'ın arayıcısı da bunu fark etmiş olacak ki o da Snitch'i aramaya başladı. Tehlikeyi fark etmişti. James döneminin en iyi arayıcılarındandı. Bir süre sonra Gryffindor'lunun gözüne parlak bir cisim göründü. Evet, bu Snitch'ti. Ama bir şeyler yapması gerekiyordu. Çünkü Hufflepuff'lı arayıcı James'in her hareketini izliyordu. Hızlıca düşünüp kararını verdi James. Süpürgesine sımsıkı tutundu ve bir anda hızlandı. Çok hızlandı. Dümdüz ileriye doğru gidiyordu. Kuzguni saçları o hız ve rüzgar yüzünden iyice dağılmış, uçuşuyordu.James'in hızlandığını gören Hufflepuff'lı da harekete geçti.Süpürgesini hızlandırdı ve Gryffindor'lunun peşine takıldı.James göz ucuyla arkasına baktı.Planı işe yarıyordu,daha da hızlandı.Daha sonra bir anda yere pike yaptı.Hufflepuff'lı da aynısını yapıyordu .Ama o hazda pike yapmak kolay değildi.James yavaşlamaya başlamıştı. Hufflepuff'lının onun önüne geçmesini istiyordu. Ve bunu başardı.Yere birkaç metre kalmıştı artık.James hemen süpürgesini doğrultu ve yukarı yükselmeye başladı. Aşağı baktığında hızla yere çakılmış olan Hufflepuf'lıyı gördü.İstediğini başarmıştı. Snitch'i gördüğü yere yaklaştı,evet hâlâ oralardaydı.Süpürgesinde ayağa kalktı.Dikkatlice dengesini kurdu.Tam Snitch'i yakalayacakken Snitch hareketlendi.James o an yapabileceği tek şeyin kararını verdi. Usulca hareketlendi ve hâlâ yakınında olan Snitch'in üzerine atladı.Snitch'i eliyle kavradığını ve hakemin dediği şu sözleri duydu sadece:
"James Potter,Snitch'i yakalıyor ve maç sona eriyor.Kazanan 150-90'lık skorla Gryffindor!"
***
"James! Uyandın! Ben,ben arkadaşlarına haber veriyim."
"Lils bu sen misin? Sen,sen benim yanımdasın hem de refakatçi olarak.İnanamıyorum."
"Ben de sana inanamıyorum Potter ! Neden süpürgeden atlarsın ki?"
"Demek beni izliyordun?"
"Evet!Ayy yani hayır diyecektim.Hayır diyecektim Potter."
"Telaşlanınca daha bir tatlı oldun sanki."
Lily James'e "Seni lanetleyebilirim" bakışı attı ve çapulcuları çağırmaya gitti.James ise bu sefer arkasından bakan kişiydi.Sırıtıyordu...
***
James hastene kanadında Çapulcuları bekliyordu.Ve tabii Lily'yi....Yattığı yerden kapı görünmüyordu ama sesleri duyabiliyordu.Etraf karanlıktı ,gece çökmüştü.Sis ve gece...Korku ve nefreti anımsatan birer parça....
James düşünceliydi.Düşüncelerini bozan bir ayak sesi oldu.Sert ve olumsuz bir ayak sesi...Kapı görünmüyordu ama içeriye biri girmişti.James yere baktı.Yerdeki gölgeye..İçeri giren kişinin gölgesi....Yaklaşıyordu...Hemen yanındaki asasına uzandı. Ayak sesi devam ediyordu.Ta ki James'e yaklaşıncaya dek..Şuan tam da James'in karşısında bir pelerin duruyordu.Evet bir pelerin.İçinde biri vardı ama simsiyah cübbesinden görünmüyordu.Başı öne eğikti ve kafasında da pelerinin şapkası vardı.Adeta "beni görmeyeceksin" diyen biri vardı ama kim.James asasını usulca eliyle kavradı ve doğrulttu..Siyah adam da asasını çıkardı ve James Potter'a doğrulttu.Artık elini görebiliyordu James. Siyah adam şapkasını çıkardı ve doğruldu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything in 7 Years • Jily and Marauders AU
FanfictionÇapulcularla bambaşka bir bakış açısı...(+Jily) ~Ya geçmişleri daha farklı olsaydı, ya tüm her şey farklı olsaydı onlar için.. Tüm yaşamları birlikte geçen bu beş kişiyi ayıran şeyin ihanet ve ölüm olması gerçeği değişseydi peki.. Belki de o zama...