🔮~Bölüm 7~🔮

190 13 33
                                    

*      Yaz tatili bitmişti. Ve tüm bir yaz boyunca James , Carol dışında kimseyle pek görüşmemişti. Çapulcular ve Lily'yle bile. Sirius,Remus ve Peter için çok zordu bu. En yakın arkadaşları bir kız yüzünden onları ekiyordu.
     
       Altı yıllık büyük aşkını da umursamıyordu artık. Bu duruma Lily de çok üzülüyordu. Ne kadar inkar etse de o da artık James'i seviyordu. Ama çok geçti. Her şey çok hızlı gelişmişti. Çapulcular ve Lily ,James'i geri istiyorlardı. Carol'dan nefret etmeye başlamışlardı.Bu işin peşini bırakmayacaklardı...   *

                                                                  *DİAGON YOLUNDA*

"Remus! Jamie'yi gördün mü? "  diye  sordu Sirius.

"Hıh, hayır tabi ki. Onun ilgilendiği tek şey Carol."

"Hah bak oradalar işte! Birlikte dolaşıyorlar"

"İğrenç"

                     Peter ve Sirius da yüzünü ekşitti. James'i böyle görmekten hiç hoşnut değildiler.. Sirius ani bir hareketle James'e doğru koştu.

   "James! Hadi gel yanımıza!"

                      Ama Carol James'ten önce davrandI:

   "Selam Sirius"

  "Selam arkadaş hırsızı Sarı kafa."

"Hey! Sirius öyle deme!"

"Tamamdır Jamie sen öyle istiyorsan öyle olsun. Hadi gel trene gideceğiz."

"Siz gidin ,biz sonra geliriz."

"Ama...Lily de geliyor!?"

"Eeee,gelsin. Bunu bana niye söylüyorsun ki?"

"James!" dedi Carol ağzını yayarak.

"Hadi sana bir şey göstericem James!"

"Tamam, geliyorum Cary(Carol'un kısaltılmışı) .Üzgünüm Sirius gitmem gerek."

"Hayır gerekmez! James buraya gel. Çapulcuların sana ihtiyacı var. Evans'ın da..  Çatalak, hemen buraya gel! !" diye acıyla bağırdı Sirius.

"Zamana ihtiyacı var Sirius. Yani sanırım. " diye yetişti Remus.

"Hayır, çatalak bunu bize yapmazdı. Bir şey olmuş olmalı. Ama ne, ne?  Buldum!  Bi' aşk iksiri?   "

"Sirius sen bir dahisin. Gerçekten. Hogwarts'a gidince Profesör Slughorn 'la konuşucağım.  "

"Evet biliyorum dahiyim. Ama ya aşk iksiri değilse? "
  
              Remus'un yüzü düşmüştü. Sirius ve Peter'ında öyle.. Ama yine de bu konuyu araştıracaklardı. James'i böyle kolay bırakamazlardı.
   
                 *Kompartmanda*

"Hey, James. Hadi gel yanımıza otur. "

  "Imm, peki. Hadi. Cary'ciğim oturalım"

"Tamam Jamie'm"

"Hey!  Jamie lakabını biz bulduk sarı kafa. Patenti de bana ait. "

"Sirius, böyle yaparsan oturmayız. "

"İyi tamam, James için bu sarı çiyana katlanabilirim. Sanırım..  "

                             ****
"Ağgghh. Bu sarı çiyana KAT-LA-NA-MI-YO-RUM! Saçını başını yolacağım şimdi. James'e nasıl sırnaşıyor. Ah James merlin aşkına sen ne yapmaya çalışıyorsun. "

Everything  in 7 Years • Jily and Marauders AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin