17

1.4K 117 14
                                    

Jimin geleli 1 hafta olmuştu ve jeongguk ona iyice alışmıştı.
İki gün önce aralarında bir konuşma geçmişti. Jeongguk, Jimin'e tanımadığı ama onun hayranı olan birisinin mesaj atıp durduğunu anlatmıştı.
Jimin'se onu sakinleştirmiş, yanına gelip eliyle saçlarını sıvazlarken korkmamasını söylemişti.
Şimdi de iki gündür o kişiden mesaj gelmiyordu.

Jimin gece lambasına kavuştuktan sonra bir daha onunla yatmamış, Jeongguk'un öncesinden de uykusuz kalmasına sebep olmuştu.

Jeongguk Taehyung'a yarın buluşmak için mesaj atarken jimin o gece de yaptığı gibi yavaşça odasına girmişti.

Şimdi de yavaşça gelip yatağa oturdu.

"Bu gece burada yatabilir miyim?"diye sordu jimin.

"Gece lambanla ilgili bir sorun mu var?"

"Hayır. Sadece burada yatmak istiyorum. Lütfen."

Jeongguk cevap olarak yatakta yana kaydı. Jimin gelip yine kedi gibi kollarının altına girdi. Onu kollarının altında savunmasız görmek Jeongguk'un hoşuna gidiyordu.

"Kook-ah?"

"Efendim?"

"Beni senden üstünmüşüm gibi görmüyorsun değil mi? Yani hayranım falansın ya. Ben senden üstün değilim kook. Hatta beni öyle köşeye sıkıştırıyorsun ki sen benden daha üstün olabilirsin."

"Neden böyle düşünüyorsun hyung?"

"Çünkü ben... ah yani...-"

Tam o sırada Jeongguk'un telefonundan mesaj sesi geldi ve tüm anı bozdu.
Jeongguk ona mesaj atan Taehyung'a sessizce küfürler yağdırarak telefonu eline aldı.

İşini hallettikten sonra da bıraktı.

"Şeyy yarın bizimkilerle kafeye gideceğiz de, sen de gelmek ister misin? Bir mahzuru yoksa tabi."

"Ah tabii ki isterim. Arkadaş ortamını çok özledim. Uzun zaman oldu."

"Neden ki?"

"Şey yani benim küçükken pek arkadaşım yoktu. Tabii bu zamanlara da kimseyi getiremedim."

"Anlıyorum. Ben sana kafenin konumunu atarım. Oraya gelirsin. Biz okuldan sonra hep beraber geleceğiz."

"Şey ben de okula gelsem olur mu? Çıkışta yani seni ay sizi almaya."

Jeongguk biraz düşündükten sonra
"Tabii olur."Dedi.

Bunu dedikten sonra jimin tekrar ona sokuldu ve birkaç dakika sonra uykuya daldı.

Aslında gece lambasız değil, jeongguk'suz uyuyamıyordu.

Kimse okumuyor kafayı yicem
Ama yine de kurgu yazıyom dkdjdjdjd
Kafalar güzel ig hepinize 👌

Lover Killer •Jikook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin