27

1K 74 14
                                    

"Sevgilim! Taehyunglar geldi." Jimin alt kattan bağırınca Jeongguk gülümseyip okuduğu kitabı bıraktı ve yarım kalan kahvesini de alıp aşağı indi.

"Hoşgeldiniz!" Jeongguk merdivenlerden seslendi.

"Ne bu hal Kookie? Pek mutlusun bakıyorum." Yoongi şakayla karışık sordu.

Jeongguk gelip sevgilisini belinden kavradı. "Mutlu olmamam için bir sebep yok ki."dedi Jimin'e gülümseyerek.

Ardından devam etti. "Asıl siz hayırdır? İkinizden de iki gündür haber alamıyoruz. Bu bir tesadüf mü?"

Yoongi hazırlıksız yakalanmıştı ancak Taehyung birlikte olduklarını söylememek için kendini zor tuttuğundan bunu söyleyince heyecanla Yoongi'yi çekip öpmeye başladı. Yoongi de beline sarılıp karşılık verdi.

İkili ayrılınca ne tepki vereceklerine bakmak için gözlerini birbirlerinin üzerinden çekmek zorunda kaldı.

Jimin muzipçe sırıtıyordu ve tek eliyle Jeongguk'un elindeki kahve kupasını destekliyordu. Çünkü Jeongguk onun yanında ağzı açık bir şekilde duruyordu. Jimin biraz bekledikten sonra kahveyi elinden alıp onu salona götürdü.

Oturduklarında Jeongguk sonunda dile geldi.

"Siz... siz birlikte misiniz? Ayyy bunu hemen kutlamamız lazım. Jimin, parti verelim. Ya da dur dur bunları evlendirip balayına gönderelim sonra da biz evleniriz." Jeongguk heyecandan ağzından kaçan şey karşısında eliyle ağzını kapattı.

"Bekle, sen benimle evlenmek mi istiyorsun? Doğru mu anladım ben şimdi?" Jimin şaşkınlıkla etrafına baktı.

"Evet Jim, aynen onu kastetti." Taehtyung moral verircesine baş parmağını havaya kaldırdı.

O daha harekete geçemeden Jeongguk koltuğun önünde yavaşça diz çökerek Jimin'e döndü.

Kafasını kaldırarak "Sence de evlensek çok güzel olmaz mı sevgilim?" Dedi.

Jimin bir anda onun kollarına atlayarak başını omzuna gömdü. "Evet sevgilim, evet olur..."

"Bir dakika sen ağlıyor musun?" Jeongguk endişelenmişti.

Jimin'se göz yaşlarının ne zaman düştüğünü hatırlamıyordu bile.

"Hayır, gözüme Taehyung'ın saçı kaçtı herhalde." Deyip gülmeye başladı.

Sonra hepsi katıldı. Jeongguk mutluluktan, Taehyung olayın içine katılmasının saçmalığından, Yoongi onların mutlu olmasına sevindiğinden, Jimin de yaptığı esprinin güzelliğinden gülüyordu.

Bir sonraki bölüm final.

Lover Killer •Jikook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin