21

1.2K 103 17
                                    

Bu da be demek oluyordu şimdi? Zaten tanımadığı sapığı onun gizli kimliğini mi öğrenmişti? Ama nasıl?

Jeongguk'un aklı sorularla doluydu. Bunların hepsini ona sormak istiyordu ama yapamazdı. Bunu yıllardır saklıyordu.

Jeonjk
Bir haftadır yoksun ve böyle mi giriş yapıyorsun?
Ayrıca bu Kitty gang de kim?

Prkjm
Sensin işte
İnsan kendini tanımaz mı?

Jeonjk
Siktir oradan
Öyle birini değil tanımak varlığından bile haberdar değilim.

Prkjm
Kabasın

Jeonjk
Benim olduğuma dair kanıtların var mı elinde?

Prkjm
Elbette
12 cinayetten suçlanıyorsun ve hapis geçmişin var

Jeonjk
Bu geçerli bir sebep değil.

Prkjm
Hmm bir bakalım...
Killer Mochi 'den intikam almak için ailesini öldürdün çünkü o seni ispiyonlamıştı. Hani şu senden iki yaş büyük olan çocuk. Ondan nefret ediyordun çünkü senden daha başarılıydı. Sen sırf kıçın kurtulsun diye 'Baş Harf Cemiyeti'ne girmeye çalışıyordun ama o girdi ve sen onu bir gün bulup öldürmeye yemin ettin. Ama hıncını bu yeminden çıkaramayıp ailesini öldürdün. Bunlar tanıdık geliyor mu Jeon?

Jeonjk
Sen bunları nereden biliyorsun?

Prkjm
O ise seni unuttu. Ama yıllar sonra karşısına çıktın. Çünkü adın Jeon Jeongguk'tu ve kurallara göre ölmeliydin. O senin o olduğunu bilmiyordu ama yine de seni kurtarmaya çalıştı. Çünkü sana aşık olmuştu. Ama sonra bunu öğrendi ve dünyası başına yıkıldı.

Jeonjk
Sen... sen kimsin?

Prkjm
Ben nefret ettiğin Killer Mochi
Ama hayranı olduğun Park Jimin'im.

Yine gecenin bir yarısı yb geldi koşuuunnn sldndbdjdb
Şu an çok uykum var ama fic yazıyorum. Veee çok eğleniyorum yehuuuu
Neyse ben kaçar
Bu arada threesome yazmak istiyorum sizce yazmalı mıyım?
Hoşçakalın🌐

Lover Killer •Jikook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin