23(m)

1.5K 85 13
                                    

Çok utanıyom awwww

Jimin, kucağında Jeongguk ile eve girip kapıyı arkasından kapattı. Evde zaman kaybetmemek için hastaneye uğrayıp pansuman yaptırmışlardı.

Jimin hızla yukarı çıktı. Jeongguk'u yatağa bırakıp üstünü çıkarmaya başladı. Jeongguk çok heyecanlı görünüyordu. Ve altta olmaktan da şikayetçi değildi.

Jimin ikisini de boxerlarına kadar soyduktan sonra üstüne çıkıp onu tekrar öpmeye başladı. Çok geçmeden dudaklarını ayırdı ve boynuna izler bırakmaya başladı. Karnına doğru ıslak bir yol çizdi.

Ama çok geçmeden ikisi de zorlanmaya başladı. Jimin Jeongguk'u hazırlamaya karar verip boxerını çıkardı. İçine yavaşça ilk parmağını gönderirken Jeongguk çok tepki vermedi. İkinci parmağı da yollayıp içeride makas hareketi yapınca çığlık atmamak için kendini zorladı.

En sonunda buna alışınca Jimin çok zor durumda olan erkekliğini onun deliğine konumlayıp son bir kez ona baktı.

Jeongguk hızla kafasını sallayınca Jimin yavaşça içine girdi.

"Ahm siktir çok darsın Kookie~"

Jimin daha derine itmeye başlayınca odayı ikisinin inlemeleri doldurdu. Jimin, Jeongguk'u görmesiyle bile erekte olduğu için kendini zor tutuyordu.

En sonunda Jimin yorgunlukla kendini Jeongguk'un yanına attı ve uykuya daldı.

Bakmayın bana çok utanıyorum

Lover Killer •Jikook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin