25

1.1K 83 18
                                    

Yakında final yapabilirim buna

Jeongguk, örtülerle sarmaş dolaş kalktığında önce hiçbir şey hatırlamadı. Sonra ise aklına dün gece bu yatakta olanlar gelince utançla yüzünü kapadı ve yatakta biraz tepindi. Bu durumda onu gizlice kapıdan izleyen Jimin'i güldürdü.

Gülüşünü duyup kapıya bakınca Jimin kocaman bir gülümsemeyle odaya girdi ve Jeongguk'un yarganına gömülmesine neden oldu.

Yatağa tırmanıp yanına geldi.

"Hiişt, benim küçük kitty gang'im uyanmış mı? Nasılsın bakalım? Kahvaltıya gidebilecek Durumun var mı?" Jimin ona sarılırken sordu.

"Ah, hiç sanmıyorum. Dışarda yiyemem bugün." Jeongguk onun sarılmasına karşılık verdi fakat hala gözlerine bakamıyordu.

"Hadi ama bebeğim, benden utanmana gerek yok. Dün gece hiç de utangaç değildin." Jimin sevimlice sırıttı. Onun da utandığı çok belli oluyordu.

"Jimin, biz şimdi sevgili miyiz?" Jimin bu çocuğun hala bebek olduğu konusunda çok emindi.

"Hmm, bilmem. Ne olmamızı istersin küçük tavşancık." Jimin onun saçlarıyla oyalamaya başladı.

"Bilmem. Şeyy ben bizimkilere söyledim de... sorun olur mu?"

Zaten onları Jimin de tanıyordu."hayır hayır, sorun olmaz."

Jeongguk'un bir şey söylemeye çalıştığı belliydi "şey Jimin,"

"Hm?" Jimin yüzünü Jeongguk'un boynuna gömdü.

"Daddy fantazisi ne?"

Jimin gelen kahkahasını bastıramadı ve kafasını kaldırarak güldü. Jeongguk koluna vurdu ve

"Ne gülüyorsun be?"Dedi.

Jimin sonunda gülmeyi bıraktıkınca "istersen uygulamalı gösterebilirim "dedi.

Bu, Jeongguk'un utanmasına sebep olunca boşluktan yararlanıp sevgilisini yataktan kaldırdı.

"Hadi ama sevgilim. Bir şeyler yemezsen bu gece güçsüz düşersin."dedi onu elinden tutup aşağı indirirken.

Selammm buraya yakın zamanda final yapabilirim.

Yeni kurgularla ilgilenmektense eskileri halletmeye karar verdim.

Umarım beğenmişsinizdir.

Hoşçakalın 🐰

Lover Killer •Jikook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin