Final

1.2K 84 42
                                    

Hazır mıyııız?

"Jimin dur yerinde, yoksa sokçam şimdi şu askıyı gözüne." Taehyung evde Jimin'e papyon takmaya çalışıyordu.

Jimin önce yaptığı kafiyeye güldü sonra da "Allah'tan başka yerlerime sokmuyorsun."dedi papyonu tekrar ittirerek.

Taehyung tekrar deneyerek "biraz daha zorlarsan onu da yapacağım hiç merak etme."

Jimin tekrar ittirerek "ya papyonu ben takarsam düzüldüğümü zannedecekler. Nasıl düzdüğümü bir görseniz."dedi.

"Jimin ağlama da tak şunu." Yoongi takım elbisesiyle bekliyordu.

Sonunda Jeongguk kendini feda ederek "Tamam, Jimin kravat taksın."dedi.

Yoongi ise "Neden ikisi de kravat takmıyor?" Diye sordu.

Bunun karşılığında ise Taehyung'tan iğneleyici bir bakış aldı.

Jimin'se "iki tane yok da ondan."dedi.

Ama sonunda anlaşmaya varmışlardı. Aynaya geçip kendilerine baktıklarında oluşan görüntü karşısında güldüler.

İkisinin de siyah olan smokinlerinin üstüne Jimin, kırmızı saçının altına Jeongguk'un saçına uyması için aldığı mavi kravatı; Jeongguk ise mavi saçının altına Jimin'in saçına uyması için aldığı kırmızı papyonu takmıştı.

Tuhaf bir şekilde hoş durmuşlardı. Son kez birbirlerine bakıp hazırlanıp çıktılar.

Taehyung ve Yoongi'nin evlenmesinin üzerinden bir hafta geçmiş, onlar da balayına gitmek için Jimin ve Jeongguk'u beklemişti. Şimdi ise ikisi evleniyordu ve aynı anda balayına gideceklerdi. Tabii farklı yerlere...

İkisi de çok heyecanlıydı. İkide bir birbirlerine sarılıyor, birbirlerini sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Sonunda zamanı geldiğinde Jeongguk Jimin'in minik ellerini tutup kalbine bastırmış, gözlerinin içine bakarak gülümsemişti.

İkisi de hala evli olduklarına inanamıyor, birileri sorduğunda afallıyorlardı. Düğünleri gerçekten çok güzeldi. Namjoon ve Seokjin, arkadaşlarını tebrik etmek için oradaydı. Orada birbirlerini görmüş, daha sonra geceye doğru Namjoon'un Jin'i elinden tutup düğünden çıkardığını Jimin'den başkası görmemişti. O sırada Jeongguk pastanın da üstünde olduğu masayı devirmiş, herkes kahkahayla gülmeye başlamıştı. Çok kişi yoktu düğünde. Düğün salonu da pert olduğu için birlikte partiye gitmiş, ortalığı bir güzel sallamışlardı.

Gecenin sonunda Yoongi ve Taehyung'ı havaalanına yollamış, kendileri de evden valizleri aldıktan sonra bu sefer başkaları tarafından uğurlanmışlardı.

Jimin'in gecenin sonunda Jeongguk'a söylediği şeyi Jeongguk hayatı boyunca unutamayacağını biliyordu. Unutmak istediğini de kim söylemişti ki?

"Hayatıma öyle bir girdin ki beni nefes nefese bıraktın sevgilim. Biz hep vardık. Ama farkında değildik. Aynı şehirde sen ve bendik. Şimdi ise biz olduk. Ve bu şehir şahit olsun ki, bu tüm mucizelere bedeldi."

׺°"˜'"°º×

Finalime hoş geldiniz dlgmdlfldldl bir serinin daha sonuna geldik.

Güldük
Ağladık
Feels geçirdik.

Ama güzel olan her şeyin bir sonu var.

Deseler de inanmayın. Siz devam ettirmek istediğiniz sürece o bitmeyecektir.

Yani eğer isterseniz buna da özel bölüm yazabilirim.

Yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın.

Sizi seviyorum (◔◡◔)

Hoşçakalınnn 🌺

Hoşçakalınnn 🌺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lover Killer •Jikook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin