꧁♡ 𝓢𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓒𝓱𝓪𝓹𝓽𝓮𝓻♡꧂

2.4K 88 36
                                    


5 tahun kemudian,

Wonwoo memanjat ke atas katil. Dia menatap seketika wajah tampan Mingyu yang sedang tidur itu sebelum dia bertindak untuk mengusik suami tercintanya itu dengan menarik selimut yang menyelimuti tubuh Mingyu pada tika itu.

" Aah~chuwo~" Rengek Mingyu dalam tidurnya. Wonwoo hanya menahan tawa melihat Mingyu mengerekot kedinginan.

(P/s: Oh, ye lupa nak bagitahu yang Mingyu tidur tak berbaju yeee gaes. Boleh imagine tak body dia macam mana?🌚)

Namun, usikan Wonwoo tidak berhenti sampai di situ saja. Dia mengerakkan jari-jemarinya di lengan sado Mingyu. Kemudian, dia mengeletek bawah dagu dan lehernya.

Mingyu hanya menepis lembut tangannya tapi tidak menunjukkan sebarang tanda lagi untuk bangun.

Wonwoo smirk ke arah seluar pajama yang dipakai oleh Mingyu. Dia meraba paha Mingyu sehingga ke bahagian sulitnya.🌚

Terangsang dengan tindakan Wonwoo itu, Mingyu terus saja menarik tubuh Wonwoo dan membaringkannya ke atas katil lalu kedua-dua tangan menahan tubuhnya di antara Wonwoo.

" Having fun enough, naughty boy?"

Wonwoo sekadar tersengih.

" Now it's my turn!" Mingyu cuba untuk mencium Wonwoo tapi dengan pantas wonwoo menahan bibirnya dengan tapak tangan.

" Wae~? Saya dah tak tahan ni." Mingyu kelihatan frust.

" Sebab awak belum mandi." Dia beralasan.

" Takkan sebab tu je? Aaa tak kisahlah kita buat dulu baru saya mandi k." Sekali lagi Wonwoo menghalang Mingyu dari menciumnya.

" Aaaa sayang~ why you keep torturing me~? " Wonwoo tergelak kecil mendengar rungutan comel Mingyu itu.

" Honey, guess what."

" You wanna be on top?"

" A-aniya aniyaaa ~ Not that." Lalu wonwoo tertawa lagi.

" Then what?" Dahi Mingyu berkerut, cuba berfikir.

Wonwoo menarik nafasnya dalam-dalam sebelum menghelanya dengan tenang. Serba-sedikit rasa gementarnya tadi mulai hilang.

" You gonna be a daddy soon"

Mingyu loading... " Wait, what kind of daddy you mean?"

" I'm pregnant your child Mingyu honey-"

Reaksi Mingyu selepas itu:

" Omo, jinjja jinjja jiNJJA?!!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Omo, jinjja jinjja jiNJJA?!!"

Wonwoo mengiakannya

" That's mean. I'M GONNA BE A DADDY!!" Ujar Mingyu dalam nada teruja.

" Saya macam tak percaya usaha saya selama ni membuahkan hasil." Mingyu nampak sangat gembira dan itu membuatkan Wonwoo yang melihatnya turut berasa gembira.

" Tak sabar nak tengok baby kita  membesar dalam perut awak." Dia mengusap perut wonwoo.

" Doktor kata kandungan saya ni sekarang dah cecah tiga minggu. Maksudnya saya ada lebih kurang dalam 8 bulan 1 minggu macam tu lagi. " Kata Wonwoo dan turut mengusap perutnya.

" Tapi bila masa awak pergi check? Bagaimana saya boleh tak tahu pula?"

" Ingat tak hari yang saya muntah-muntah tu?"

Mingyu mengingati sejenak. " Eoh, yea. Tapi kan biasanya awak kalau demam memang akan muntah-muntah. Saya fikir awak cuma demam."

" Awalnya saya pun fikir macam tu juga. Tapi tak tahulah kenapa hati saya ni terdetik nak buat check up kat hospital masa awak pergi kerja tu. Jadi saya pergi dan tak sangka result nya sangat mengejutkan." Kata Wonwoo.

" saya patutnya ada dengan awak masa doktor sampaikan berita gembira itu." Dia mengeluh kekecewaan.

" Anggap saja ini kejutan dari saya.
Okay?" Ujar Wonwoo cuba mengembalikan mood gembira Mingyu.

" Jadi ini juga bermaksud yang saya kena tahan nafsu selama 9 bulan lah tengok awak. Aaaahh michin! Dahla sekarang pun saya masih horny sebab awak goda saya tadi." Ingin saja dia terkam Wonwoo tapi terpaksalah dia bertahan demi anak mereka di dalam kandungan Wonwoo itu.

Wonwoo tergelak. " Itu tempoh yang sekejap saja."

" Haa yalah sekejap. Jangan goda saya sepanjang tempoh tu, ara?" Dia kedengaran merajuk.

" Tapi kita masih boleh melakukannya sekarang." Dia menolak belakang leher Mingyu ke arahnya. Mingyu menggaris senyuman di bibir. Gila tak suka. 

Namun, mingyu tiba-tiba saja rasa mual lalu dia menolak perlahan bahu Wonwoo dan terus bergegas ke bilik air.

BluERKKK~!!!
.
.
.
.
.
.

" Am i gonNA bE pregNANT toO~?!" Teriak Mingyu dari dalam bilik air.

Wonwoo tertawa.

" Itu cuma alahan sajalah honey~!"

◆◆◆

Notes to reader:

i know i know chapter ni cringe yakmat hahahaha first time gak lah bt mpreg. Layan p lah en en. Tapi tulah author cakap tak supa bikin kata takde special chapter ni ada pula😂 hahaha awal tu mmg takde idea tetapi act yg ni saya dh draft dh sebelum ni cuma yg tkde idea bila nak sambung lagi tu. But saya rasa nak publish juga even sampai takat tu je. Takpe kan? Enjoy~!🙈

✅ 𝐆𝐎𝐃𝐀 +MeanieWhere stories live. Discover now