Wonwoo membuka bahagian yang menutupi bonjolan itu dan setelah itu dia memasukkan ke dalam mulutnya dan menghisapnya dengan penuh kenikmatan.
.
.
.
.
.
.
.
.
,
.
.
.
.
.Lolipop berperisa strawberry ini sememangnya tidak pernah mengecewakan deria rasanya.
Dia berjalan dengan gaya sebelah tangan memegang lolipop dan sebelah tangan lagi diseluk ke dalam kocek seluarnya.
Pada masa yang sama dia mencari target nya, Kim Mingyu.
•Flashback•
"truth or dare?" tanya seokmin.
" Dare." jawabnya.
" okay, aku dare kau untuk goda lelaki paling hot dalam sekolah kita."
" tapi siapa ?"
" Kim Mingyu. Aku nak kau goda dia." sela Junhui.
" Kim Mingyu? Serius aaa korang nak aku goda dia. Dia tak nampak macam lelaki yang easy going je." wonwoo tak yakin boleh melakukan itu.
" tapi nak taknak kau kena juga buat sebab seperti yang kau sendiri tahu , it's a dare dan kau tak boleh elak dari itu atau kau bakal dihukum." kata Junhui.
" dan yang pasti hukuman dia tu bukan biasa-biasa." Seokmin tersenyum licik dengan Junhui.
" okay fine aku terima dare ni tapi bagi aku masa. Ala ni Jeon Wonwoo lah, setakat goda pompuan pun dorang boleh cair inikan pula lelaki. Aku akan buat Mingyu jatuh ke dalam lembah godaan aku dalam masa terdekat ini dengan apa cara sekalipun.Just wait and see." dari tidak yakin terus menjadi yakin.
" yea,semangat macam ini lah yang kita mahukan!" ucap Junhui.
" Then- Semoga berjaya mengoda, Kim Mingyu." ucap Seokmin.
•End flashback•
Wonwoo bersiap-sedia untuk memainkan peranannya sebagai pengoda di saat dia nampak figura Mingyu.
Sebaik saja Mingyu lalu, dia terus melonggarkan lututnya dan berpura-pura seperti mahu pengsan. Nasibnya agak baik sebab Mingyu terus bertindak secara refleks dengan memaut pinggangnya lalu membuat dia terdorong jatuh ke dalam dakapannya.
Tangannya didaratkan di atas dada Mingyu dan dia cuba untuk bertentang mata dengan Mingyu. Dari sudut dekatnya pun Mingyu sudah kelihatan sangat tampan jadi memang tidak hairan lah kenapa ramai perempuan di luar sana begitu tergila-gilakan dia.
" kau okay tak?" Mingyu mula bertanya kepadanya dan ini pertama kali dia berkomunikasi dengannya.
" ah, tak okay. Kepala saya sakit dan saya rasa macam nak pitam." dia memicit kepalanya dan berlakon seperti betul-betul sedang sakit.
" aku boleh bawa kau ke bilik rawatan kalau kau nak." kata Mingyu.
" tapi saya rasa bilik rawatan takde ubat untuk sakit saya ni." wonwoo cuba memastikan yang lakonannya kekal smooth agar tidak tertangkap.
Berkerut wajah Mingyu. " kedengaran macam serius. Aku rasa aku patut bawa kau ke hospital."
" Awak tak perlu bawa saya ke hospital atau bilik rawatan. Bawa saya ke bilik awak pun dah cukup sebab ubat saya ada di situ." Wonwoo menggigit bibir bawahnya sambil mengerakkan jari-jemarinya secara playful di dada Mingyu.
Ini mungkin lakonan yang agak keterlaluan tapi dalam situasi dia yang terjebak dengan dare rakan-rakannya membuatkan dia sememangnya tiada pilihan lain selain terpaksa merisikokan dirinya untuk benda seperti ini.
Mingyu menghentikan tangan Wonwoo. Dia menarik tubuh Wonwoo lebih rapat dengannya dan sekali lagi mereka bertentang mata.
" Boleh tahan juga kau ni kan?" mingyu tersenyum penuh makna dan kalau nak tahu tahap dekat mereka pada tika itu sampaikan dia terasa seakan Mingyu mahu mencium dahinya.
Mingyu kemudian melepaskan Wonwoo dan tanpa sebarang kata dia terus beredar.
" dia blah macam tu je? Yah, atleast bagitau lah aku ni boleh tahan apa? Nakal ke hot ke mengodakan ke?" bebelnya seorang diri.
Mungkin dirinya belum cukup mengodakan bagi Mingyu. Tapi dia tidak begitu risau kerana ini baru permulaan dan masih banyak taktik lain yang belum dia gunakan. Jadi....
" Just be ready, Kim Mingyu sebab aku akan buat 'adik' kau naik dan tak turun-turun lepasni.😏"
To be continued ▷▷
Note to readers:Hi,korang. Harapnya akan ada la yang sudi baca cita mengarut + hambar ni. I'm just missing meanie sebab tu gatai tangan nak publish cerita ni. Sksksks. Hope enjoy. Don't forget to vote kalau taknak comment. Nak comment pun tak jadi masalah. Lagi bagus. 🥰
YOU ARE READING
✅ 𝐆𝐎𝐃𝐀 +Meanie
Ficção Adolescente✧ 𝐤𝐚𝐮 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐬𝐚𝐥 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐛 𝐠𝐨𝐝𝐚 𝐚𝐤𝐮, 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐖𝐨𝐧𝐰𝐨𝐨.. BYUNTAE ALERT!!!! *Pernah dipublish sekali lepastu diunpub balik untuk edit. Doakan agar ff ini akan jadi ff yg official ya. Huhuhu. DISCLAIMER🚫 Ff ini hanyala...