Wonwoo kini berada di dalam Lamborghini mahal milik Mingyu.
(P/s: Lupa nak bagitahu mereka bersekolah di sekolah elite; sekolah berprestij tinggi dan hanya golongan anak-anak bangsawan saja bersekolah di situ. Jadi sebab tu Mingyu ke sekolah, dia boleh bawa kereta sendiri.)
" Macam mana awak boleh tahu saya dah terjaga masa tu?" Tanya Wonwoo yang masih belum dapat melupakan hal di gelanggang tadi.
" Takde orang yang tidur siang-siang mengigau cakap benda bukan-bukan macam tu."
" Ada je~"
" Kaulah tu orangnya."
Wonwoo tertunduk malu setelah menyedarinya.
" Jadi nama kau Won AiNi?" Mingyu yang tengah memandu mengerling sekilas ke arah Wonwoo yang berada di seat sebelahnya.
Terus meletus tawa Wonwoo setelah mendengar nama rekaannya itu disebut oleh Mingyu.
" Tentulah tak. Mesti yeoja-yeoja tu yang bagitahu awak kan?" Tebaknya.
" Eoh."
" Saya Wonwoo. Lelaki yang bakal menggetarkan scrotum awak. Sksksksk" Bicara Wonwoo itu boleh buat yang mendengarnya berbulu telinga dan yang membacanya menghentakkan screen phone ke muka. (P/s: Korang jangan buat. Kang screen phone tak retak muka korang yang retak lak jenuh gwe😂)
Namun, Mingyu tersenyum simpul tanpa Wonwoo sedari.
" Jadi kau sanggup duduk dikelilingi oleh semua yeoja tadi tu kerana aku ke?" Wonwoo jadi kelu untuk menjawabnya
Mingyu tiba-tiba memulas stereng ke kiri lalu memberhentikan keretanya di bahu jalan. Dia beralih memandang Wonwoo.
" Kau jangan ingat aku tak perasan yang kau stalk aku setiap hari. Tell me what do you want from me?" Tanya Mingyu dalam nada serius. Namun, itu langsung tidak menggugat Wonwoo.
" Ahh, tiba-tiba pula saya rasa panas..." Adu wonwoo sambil mengibas-ngibas dirinya dengan tangan.
Dahi Mingyu berkerut melihatnya. Sedangkan dia sudah terasa sejuk dek aircond kereta ini.
Wonwoo tiba-tiba membuka kancing baju yang dipakainya. " Don't you feel hot ,Mingyu?" Tanyanya dalam nada agak sensual sambil memandang Mingyu.
Mingyu kecur air liur melihat dada Wonwoo yang terdedah itu lalu terasa seperti ada sesuatu yang mula mengeras di bawahnya. Tapi dia cuba untuk berlagak biasa.
Tangan Mingyu kemudiannya membuntangkan balik baju Wonwoo yang mendedahkan dadanya itu.
" Yah, apa yang awak buat ni?" Wonwoo agak kecewa dengan tindakan Mingyu berbuat demikian. Fikirnya Mingyu akan tergoda.
" Kau nak bertanggungjawab untuk 'ini' ke?" Dia menuding jarinya ke arah sesuatu yang sedang mencanak naik di dalam seluarnya.
" Omo, jinjja daebAK~!" Ternganga mulut Wonwoo melihat hasil seni[?]nya sendiri.
.
.
.
♡gYu♡
.
.
.Wonwoo menapak masuk ke dalam swimming hall dengan swim short yang agak ketat, sendat, melekat dan sudah cukup mampu menjolok mata semua orang yang melihatnya.
Dia perasan ada gadis-gadis sedang tersenyum-senyum ke arahnya. Dia tersenyum megah. Tentu dia kelihatan sangat seksi sekarang ini.
Ada tiga orang gadis meluru mendekatinya.
" Eerr awak." Tegur salah seorang gadis yang memakai bikini itu. Semuanya mantap bakhiang.
YOU ARE READING
✅ 𝐆𝐎𝐃𝐀 +Meanie
أدب المراهقين✧ 𝐤𝐚𝐮 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐲𝐞𝐬𝐚𝐥 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐛 𝐠𝐨𝐝𝐚 𝐚𝐤𝐮, 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐖𝐨𝐧𝐰𝐨𝐨.. BYUNTAE ALERT!!!! *Pernah dipublish sekali lepastu diunpub balik untuk edit. Doakan agar ff ini akan jadi ff yg official ya. Huhuhu. DISCLAIMER🚫 Ff ini hanyala...