Bab 4❤️

58 8 0
                                    

"awak!" Kata Tiara

Lelaki itu terus tersenyum melihat perempuan yang berada di hadapannya!

"Eh awak tk sangka jumpa kat sini!" Kata afeendi

Ye lelaki yang Tiara terlanggar tadi ialah Muhd Muqhris Afeendi iaitu orang yang pernah menyukainya tapi Tiara hanyalah menganggap dia sebagai kawan dan tidak lebih daripada itu

"Awak sihat?"kata Afeendi

"Oh ye saya sihat alhamdulillah awak dan isteri macam mana sihat?"kata Tiara dengan degupan yang laju!

"Saya sihat alhamdulillah isteri saya pun sihat alhamdulillah"kata Afeendi dan dia berasa pelik apabila melihat Tiara mendukung baby yang sedang tidur di dalam dukungannya!

"Oh yang ni anak awak eh? Siapa nama dia?awak dah kahwin tk jemput pun?" Soalan yang bertubi tubi daripada Afeendi membuatkan Tiara ketawa terbahak bahak!

"Hahahaha ni bukan anak saya ni anak buah saya nama dia Muhd Firash Adham Bin Muhd Azmeerul Taufiq,saya belum kahwin lagi lah"Tiara menghabiskan soalan yang di berikan oleh Afeendi tadi dan sambung ketawa....

Tiba-tiba datang seorang wanita bertudung biru cair,memakai baju blouse berwarna biru tua dan berseluar jeans putih.

"Eh Tiara lama tk jumpa Tiara sihat?"perempuan itu berkata

"Akak Ellysyah hurm rindu dengan akak! Tiara sihat alhamdulillah akak macam mana?" Kata Tiara

Yes perempuan yang mendekati Tiara dan Afeendi tu ialah isteri Afeendi iaitu Puteri Ellysyah Adriana! alhamdulillah Allah jumpakan juga Afeendi dengan jodohnya yang tepat!

Alah kenapa author pula yang cemburu ni!!!

"Akak sihat alhamdulillah! Anak siapa ni Tiara dah kahwin tak ajak pun" kata Ellysyah

Eh suami isteri ni sama saja soalan dorang pening kepala aku !

"Ni anak buah Tiara nama dia Muhd Firash Adham Bin Muhd Azmeerul Taufiq abang dan kakak Tiara punya anak,eh Tiara belum kahwin lagi hihihi!" Kata Tiara

"Lah ingatkan anak Tiara" kata Ellysyah dan terus ketawa !

Tiba-tiba Firash menangis!

*Firash Menangis*

"Alamak nangis pula"

"Hurm akak! Tiara pergi dulu eh kalau ada apa-apa nanti call je oky!"kata Tiara dan terus berlalu pergi ke tempat duduk untuk menyusukan Firash!

Well Firash biarpun baru 4 bulan dia sudah di ajar minum susu dalam botol jadi tak lah susah kalau nak bawa dia jalan-jalan

Tiara duduk dan mengeluarkan botol susu di dalam beg galasnya dan dia terus menyuapkan botol susu itu kedalam mulut Firash sambil mendodoikan anak buahnya itu!

Tanpa dia sedar orang di belakangnya itu terlalu bising dan membuatkan Firash susah untuk melelapkan matanya!

"Ish bising pula Bangla ni!"

Tanpa membuang masa Tiara terus menegur Bangla tersebut!

"Hurm boleh senyap tak anak saya nak tido susah lah kalau nak bercakap pun cakap lah slow slow tkpaya lah nak menjerit jerit bagai sakit telinga dengar!"kata Tiara tanpa rasa malu dan acha berani!

"Apa kau cakap bising?suka hati akulah kau siapa nak halang aku? " Kata lelaki Bangla itu dengan sedikit Bahasa indianya tu (boleh bayangkan sendiri macam mana bahasanya)

Tiara terus bangun apabila Bangla itu menaikan suara kepadanya mana tak sakit hati wey dah lah baby nak tido dia memekak je semak doh!

"Hey kau tak kenal lagi aku siapa so jangan kau ingat kau tu kuat sangat!"jeritan Bangla tersebut membuatkan orang yang lalu-lalang di situ berhenti!

𝙼𝚛.𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝙿𝚞𝚓𝚊𝚊𝚗 𝙷𝚊𝚝𝚒 ! (𝙼𝚂𝙿𝙷!) ❤️✨Where stories live. Discover now