Bab 2❤️

67 11 1
                                    

"Kau cakap apa tu mengata aku lah tu!" Tegas percakapan Afiq

Tiara yang sedang geram oleh lelaki tersebut terus masuk ke dalam kereta dan mengambil beg duitnya!

"Hurm nak saya bayar berapa ni kalau mahal sangat saya bayar ansur ansur ye sebab sekarang ni tk gaji lagi so sorry" kata nya yang agak sopan tapi masih geram!

"Kau mampu bayar ke?"Kata Afiq sambil tersenyum kecil kepada Tiara

Eh eh mamat ni takpayalah senyum dah lah hensem adui tapi kalau hensem perangai macam syaitan hurm tolong tepi sikit!bisikan di dalam hatinya!

"Insyaallah berapa? Kalau saya mampu saya bayar kalau tk saya bayar sikit sikit lah lagipn sekarang tk gaji lagi!" Tegas percakapan Tiara!

Hurm ganas juga perempuan ni but I like sopan kain pn cukup tutup aurat pula tu hurm not bad! Bisikan di dalam hatinya!

"5000!"

"What! Bapak lah banyak! Langgar sikit je pn kena bayar 5000 wey gila ke apa?" Percakapan Tiara yang kurang percaya itu terus mengeluarkan duit dari dalam dompetnya!

Adui yang adapun tinggl 400 je ni pn cukup cukup untuk aku beli barang yang ibu minta tu dah lah aku nk belikan kak Fatihah dan anak buah aku coklat alahai!

"Apa kau cakap tadi bapak banyak hello bapak aku satu je ye lain lh kau kali 3 ke lebih ke !" Tanpa fikir perasaan orang lain Afiq terus berkata demikian!

"Eh awak kalau nak cakap pasal keluarga saya pn berlapik sikit ye bahasa tu awak tk kenal keluarga saya so jangan nak cakap yang saya ni ramai ayah pula dua orang je lelaki yang sentiasa ada dalam hidup saya awak tkde hak nak cakap macam tu dekat saya!" Dengan suara yang agak geram dia melontarkan percakapan tersebut kepada Afiq dan tanpa membuang masa dia terus keluarkan duit RM400 di dalam dompet nya dan letak di belakang kereta BMW milik Afiq dan dia terus berlalu pergi.

Tanpa membuang masa Tiara terus meninggalkan tempat tersebut dan terus balik ke rumah tanpa membeli barangan yang ibu nya pesan!

Siapa tk sakit hati weyy di cakap macam tu kalau author lah dah lama kena tumbukan padu dekat muka dia tu!

Setelah berada di hadapan rumah Tiara terus masuk ke dalam bilik tanpa bertegur dengan siapa siapa!

Bagi dia percakapan lelaki tadi membuatkan dia sakit hati dan ingin bersendirian!

Pov Tiara!

Sabar Tiara kau kan kuat kau kena tempuh jalan yang penuh dengan teka teki ni kau tak boleh biarkan dia pijak kau macam tu Tiara dia belum kenal kau siapa! Ni Nur Tiara Afreena lah!

Tapi bila aku nampak lelaki tu tadi not bad juga kan hensem juga cair pula aku tengok dia dengan berhoodie biru cair ohmygod! Tapi sayang perangai kalah syaitan! Takpe lah kalah syaitan pn hensem juga...

Ehwahh Tiara kau dah fall in love ke tu!
Suka kau eh nampak lelaki hensem terus fall in love ye!
Hahahaha ada ada saja si Tiara ni!

Pov Afiq!

"Eh dia kasih betul betul? Wey aku gurau je pun! Adui jahat sangat ke aku ni dengan perempuan!" Bisikan di dalam hatinya

Hurm aku nak buat apa ni dengan duit ni tkde lah teruk sangat pn kereta aku ni hah aku hantar workshop esok oky lah!cakap Afiq di dalam kereta sambil memandang ke arah duit yang berada di tangannya!

Terus dia berlalu pergi meninggalkan tempat tersebut untuk balik ke rumahnyaa!!

Setelah dia sampai di rumah dia terus memberikan bungkusan tepung yang di belinya tadi kepada mak som iaitu pembantu rumah mereka!

𝙼𝚛.𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝙿𝚞𝚓𝚊𝚊𝚗 𝙷𝚊𝚝𝚒 ! (𝙼𝚂𝙿𝙷!) ❤️✨Where stories live. Discover now