Bab 14❤️

59 7 0
                                    

Alhamdulillah Majlis Perkahwinan mereka berjalan dengan lancar....

Seharian mereka melangsungkan Majlis Perkahwinan yang hanya di buat di belah lelaki sahaja dan yes memang ramai lh tetamu yang di jemput nak 400 orang juga lh..

Huh penat juga ye rupanya kahwin ni!

Malam pertama!

Huahahahaha malam paling puaka! 😂

Hihihi sabar sabar kita flashback kjp ye!

-flashback-

Tetamu pun beransur ansur balik ke rumah sendiri!

Author:yelh takkan nak suruh dorang duduk kat rumah Afiq pula kan eh kacau lh! 😂

Afiq sedang bersalaman dengan para tetamu  manakala Tiara pula sedang lancar bercerita dengan kawan baiknya!

Semasa Afiq bersalaman dengan semua tetamu yang hadir ke Majlis Perkahwinan mereka dia terus mengucapkan 'Terima kasih' kerana hadir ke Majlis Perkahwinan mereka!

Habis dia bersalam dengan semua para tetamu tinggal lah family Afiq, family Tiara dan kawan kawan Tiara dan Afiq..

Afiq mengambil tempat di atas pelamin bersebelahan Tiara!

"Rancak berborak" kata Afiq

"Eh Tengku biasa je ni borak yelah lepas ni susah dah nak jumpa Tiara ni betul tak Ain" kata Izwana

Yang Tiara hanya memandang ke arah Afiq tanpa mengeluarkan suara..

"Betul tu betul! Yelah orang tu kan dah jadi ISTERI ORANG" jawab Ain dan dia menekan kan perkataan 'ISTERI ORANG'  lalu memandang ke arah Tiara!

"Ish korang ni tk mahu lah panggil Tengku panggil je Afiq" kata Afiq dengan mesra

"Eh boleh ke Tengku...eh Afiq" tanya Izwana dan Ain serentak

"Apa pula tak boleh Tengku tu kan hanya darjat je" jawab Afiq

"Oh yelh btul juga" kata mereka berdua serentak!

"Hurm yelh kita orang nak balik dulu dah lewat dh ni kang kecian mochi kat rumah sendiri kan Ain" kata Izwana

Mochi tu kucing kesayangan Izwana,Ain dan juga Tiara!

"Eh yelh dah jam 10:00 pm ni kita orang balik dulu lh ye Tiara Afiq" kata Ain dan terus berdiri untuk bersalaman dengan kawan baiknya itu!

"Terima kasih tau datang Majlis Perkahwinan aku and jagakan mochi untuk aku juga tau peluk cium dia untuk aku tau" kata Tiara dan turut bersalaman dan berpelukan dengan kawan baiknya itu!

Selepas mereka berpelukan and bersalaman Ain dan Izwana terus berkata!

"Terima kasih juga wey sebab jemput kita orang datang Majlis Perkahwinan kau ni apa apa pun SELAMAT PENGGANTIN BARU kita orang doakan korang berdua kekal hingga ke jannah and cepat cepat dapat anak tau!" Kata Ain dan Izwana serentak

"Sama sama Amin" kata Afiq dan mengaminkan doa kedua kawan baik Tiara.

"Yelh kita orang gerak dulu bbye babe congrats both of you again" kata mereka berdua dan terus berlalu pergi tinggalkan Afiq dan Tiara bersendirian di situ!

Tiara terus tidak bercakap apa malah dia hanya diam sahaja yelah banyak sangat dah dia fikir!

Adui mampus lah aku malam ni! Kata Tiara di dalam hati

𝙼𝚛.𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝙿𝚞𝚓𝚊𝚊𝚗 𝙷𝚊𝚝𝚒 ! (𝙼𝚂𝙿𝙷!) ❤️✨Where stories live. Discover now