Olaylar sonunda derim bir nefes aldım ve sıcacık bir köy kahvaltısı yaptım. Kardeşime Danimarka'da olan şeyleri anlattım. Hatta bir ara Berlin, Paris ve Londra'ya gittim. Ama kötü olan tek şey şu çanta olayı hala kafama takılıp kalmıştı.Acaba Ateş çantasına ulaşabildi mi?
Kardeşim benim dalgın olduğumu görünce soru yağmuruna tuttu. Bende cevapladım. Kardeşler bazen biraz da olsa kötü düşünebilir. İşte o sıra aşık olduğumu söyledi. Ama ben o adama karşı birşey hissetmiyorum. Ne aklımda ona yer var ne de gönlümde...
Gece yarısı
Elime günlüğünü aldım ve yine yazmaya başladım;
⬇
22/10/2018
Sevgili Günlük,
Bu aralar kardeşimin uydurduğu aşk hikayesi yüzünden aşka olan inancım sarsıldı. O Ateş denen zengin adamı arkadaş dışında başka birşey olarak görmüyorum. Bazen kendime soruyorum fazla dürüstüm acaba?Sabahın erken saatlerinde...
Anneannem elime bir zarf tutuşturdu. Ve üstünde Ateş Dindar yazıyordu. Bu o adamdan gelmişti. Gerçekten ondan hoşlandığımı felan mi zannediyor. Cahil işte ne olacak...
Mektubu açtım ve okumaya başladım;
Merhaba Gece,
Rahatsızlık vermek istemem ama bana çantamı ulaştırdığın için sana minnettarım. Bu gece seni dışarı çıkarmak istiyorum. Şu altta yazan adreste buluşalım.
Seni bekleyeceğim...
Sevgilerle Ateş...
O an sinirden mektubu yere fırlattım ve kardeşim alıp mektubu okudu. Bana onunla buluşmamı söyledi. Asla oraya gitmek istemedim ama kardeşime de karşı gelemedim. Gala gecesi için rahat birşeyler giydim. Etek gitmeyecektim herhalde. Sade bir pantolon ve uzun kollu bir kapşon giydim ve evden ayrıldım...
2 saatin ardından....
İşte oraya varmıştım ve beni orada bekliyordu. Gitmek istemedim ama kardeşime söz vermiştim. Sözüm arkasında durmak zorundaydım ve yavaş adımlarla oraya doğru ilerledim. Her ilerleyişim de kalbimin hızla çarptığını farkettim. Bu aşk değildi elbette. Nefret ile öfkenin birleştiği şeydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Çökünceye Kadar(1.Kitap)
KurzgeschichtenBir hayat var mı dediklerinde ben sadece birşey var o da gece derim... Tekrar geri dönüyorum bu sonsuz okyanusun kollarında. Bir yıldızın kayması bir dileğin doğuşu Her Gece için bir plan var elbet. Sevgi ve olmadığı bir intikam almak! Sadece sonsuz...