Ateş'in evinde...
Ateş;
O kız nasıl o adamla evlenmek ister!
Alev;
Ateş o kıza yaptıkların yetmedi değil mi birde ayrıca içip de bana saçma sapan sorular sorma!
Ateş;
Sen nasıl bir kardeşsin ki beni sorguluyorsun!
Alev;
Ateş sen eskiden böyle değildin seni kim böyle hale getirdi!
Ateş;
Ben...
Alev;
Evet sen sadece sen bu dünya da varsın. Ben annemin yanına gidiyorum. Bir daha asla karşıma çıkma Ateş Dindar!O andan itibaren Alev'in ve Ateş'in arasında sıkı bir gerginlik vardı. Alev Gece ile aynı yerde yaşatacaktı ve gizli ve kılık değiştirerek....
Gece'nin evinde;
Gece;
Sence hangi gelinlik daha hoş Güneş?
Güneş;
Bence şu mor renkli ve duvaklı olan gelinlik mükemmel görünüyor.
Yıldız;
Benim kızlarım ne yapıyor burada bakalım?
Güneş;
Gelinlik seçmemiz gerek ama şu pembe, mor ve lacivert renkli arasında kaldık anne!
Yıldız;
Bence Gece'ye mor olan daha çok yakışacak.
Güneş;
Aslında bende öyle düşünüyorum.
Deniz;
Rahatsız etmiyorum umarım!
Yıldız;
Gel oğlum bir rahatsızlık verdiğin felan yok.
Deniz;
Başbaşa olduğunuza göre gelinlik modelleri ile uğraşıyorsunuz herhalde.
Güneş;
Deniz abi sence hangi gelinlik daha fazla Gece ablama yakışır?
Deniz;
Şu mor renkli olan çok iyi durur.
Güneş;
Evet mor renkli gelinliğe üç adet oy geldi!
Gece;
Tamam mor renkli elbiseye bende tatmin oldum.
Güneş;
O zaman iki gün içinde sipariş ediyorum.
Gece;
Tamam olur, benim için sorun değil.
Gece ve ailesi gelinlik telaşı ile uğraşırken bir de damatlık sorunu da vardır elbette. Ama asıl sorun Alev Gece ile nasıl baş başa kanka olarak kalacak!
Şimdi Alev'in yanına gidelim;
Alev;
Sebastian!
Sebastian;
Hoşgeldin benim kuaförüm içinde parıldayan ışık!
Alev;
😔
Sebastian;
Bir sorun mu var tatlım?
Alev;
Ateş bir kızın kaderini mahvetmek üzere ve bende kılık değiştirerek onu korumak istiyorum.
Sebastian;
Kızı korumak istediğine göre iyi kalpli olsa gerek. Kesin biraz sıkıntılı bir yaşam tarzı var değil mi tatlım?
Alev;
Aynen!
Sebastian;
Nasıl birşey istersin tatlım?
Alev;
Biraz saçımda uzun bir kahkül olsun ve saçlarımı omuzlarımdan bir iki tık kısa vur Sebastian. Bu arada saçımı sarıya boya olur mu
Sebastian;
O iş bende. Sarı dedin de altın sarısı uygun olucak tatlım.
Alev;
Başlayalım o halde!Alev'in İlk Hali
Alev'in Şimdiki Hali
Alev bu değişimden memnun kaldı ve kuaförden ayrılıp Gece'nin yaşadığı aynı apartmanda daire tutdu. Ve Alev Gece ile aynı katta oturuyordu....
2
Sene
Sonra...Ateş'in İşyerinde...
İşler kötüye gidiyordu...
Asistan;
Efendim eğer bu nakliyat durmadan devam etti ve firma büyük bir borca battı efendim!
Ateş;
Bunu kim yaptı hemen açıklayın!
Asistan;
Bunu yapan sizsiniz efendim ve firmamızı bir kadın satın almak istiyor. Ama bizi de alt kademe olarak işten alacaktır efendim.
Ateş;
Kim peki?
Asistan;
Gece Obruk yani evlendiği için soyadı kanunu gereğince Gece Gündoğdu...
Ateş;
Gece mi!
Gece iki senede anne ve babasının yaptığı işleri toparladı ve zengin olmalarına rağmen yaşadıkları terk etmek istemediler...
Bu taşınma işi de Alev'in işine geldi ve bu onun için mükemmel bir fırsattı. Yani Gece'nin karşısına çıkıp onunla dost olmanın tam yeriydi...
Ateş ve Holding battı. Yani Ateş fakirdi. Ama Gece Holding'i satın alarak bir plan yapmıştı ve özellikle de Ateş'i işten alarak iyi birşey yapmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Çökünceye Kadar(1.Kitap)
Historia CortaBir hayat var mı dediklerinde ben sadece birşey var o da gece derim... Tekrar geri dönüyorum bu sonsuz okyanusun kollarında. Bir yıldızın kayması bir dileğin doğuşu Her Gece için bir plan var elbet. Sevgi ve olmadığı bir intikam almak! Sadece sonsuz...