Kaçış

36 10 3
                                    

Berna yanakları al al olana kadar ses kaydı devam etti. Daha sonra ise annem ve babam karakola haber verdiler.  Berna da kaçmak için delik arıyordu. Ama polisin eline düşmüştü. Bu olaydan en çok Ateş etkilenmişti. Ne yapsak olmazdı. Onun gerçek yüzünü görmeseydi daha çok acı çekeceğini biliyordu...

Herkes artık sıkı bir önlem almak istiyordu. Bu olanlar yüzünden herşey kötüye sarmıştı. Aşk ile hayatın aynı olmadığını insanlar ne zaman anlayacaklar!

Bu olayı unutup yolumuza devam ettik. Ama bizi neyin karşılığından haberdar değildik...

Anneannem eskisinden de iyi biri olmuştu. Ama aslında o asla iyi biri olmayacaktı. Hayatta en çok istediğim ailemden bizi alıkoydu. Yıllardır onun yüzünden ayrı yaşadık biz. Ama yeter!

Onun aslında kötü biri olduğunu gösterme vakti geldi...

Annem ve babam herşeyi yoluna koymaya devam ediyordu. Ve bende onları destekleyen kişiydim. Onlara zarar gelirse önümde yapamayacağım birşey yok...

Birde yetmezmiş gibi çocuklarıma birşey yapmakla beni tehdit ederse ne yapacağım ben!

Buldum. Sanırım Deniz ile özel konuşsak iyi olur;

Gece
Deniz gelebilir misin?

Deniz
Evet canım bir sorun mu var?

Gece
Anneannem...

Deniz
O problem!

Gece
Şey sana hiç birşey dedi mi yani tehdit manasında...

Deniz
Dürüstçe söylemek gerekirse evet tehdit etti.

Gece
Ne!!!

Deniz
Şşşş! Ses çıkarma, şimdi biri duyabilir!

Gece
Nasıl bir tehdit bu peki?

Deniz
O aslında senin anneannen felan değil.

Gece
Nasıl yani!

Deniz
O aslında senin anneannen felan değil. Sadece kılık değiştirerek buraya gelmiş. Ve gerçekte her kimse bizi öldürebilir.

Gece
Ölsem bile kimseye birşey olmayacak!

Deniz
Sen gerçekten çok iyi birisin Gece!

Gece
Senin de benden kalır yanın yok hıhıhı!

Kahkaha atarak odaya girdik. Onlar bizim ne konuştuğumuzu bilmesinler istedik. Eğer biri bile bu konuşmayı duyarsa evdeki herkes ölebilir. Kimseye zarar gelsin istemiyorum. Özelikle bu küçük çocuklara...

Kara delik gibi ailemize sızdı ama gerçek olan anneannemin kendisini buraya getirsek aslında bütün olaylar çözülür. Umarım düşündüğüm olur...

Gece Çökünceye Kadar(1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin