Koruyucu Melek Alev

54 16 1
                                    

İşyerinde yeni bir yere sahip olan Alev şimdi Gece'ye zarar veren insanlara karşı gelmeye çalışıyor...
Ateş ise kılık değiştirerek Holding'e geldi ve şimdi ise girmenin peşinde...
(Umarım Gece onu işe almaz!)
İş için birkaç kişi toplandı ve aralarından en iyileri seçildi. Bu kişilerin arasında Ateş de var ve Alev bunu anladı ama şuan susup sadece Gece için burada kalmalı ve ona sahip çıkmalı...
Bu arada Deniz de kalkıp işçilerin sorunlarını dinledi ve şimdi onları rapor ediyor...
Gece ise yoğunluğu boşaltmak ile meşgul. Bende o sıra ona yardımcı olmak istedim ve bu yardımın için bana minnettar kaldı. Tabi ki de ona yardım edeceğim. Ben onun en yakın arkadaşıyım. Deniz ise hayat arkadaşı elbette...
Bu sırada Ateş Gece'nin etrafında dönüyor ama Gece fark etmiyor elbette. Tam da o sıra bende Ateş'i kayda almaya başladım. Onun hareketlerini bire bir kaydettim ve şuan onları kasam da saklıyorum. En son odasında onu intikam planları yaparken yakaladım ama bu sefer sadece ses kaydı alabildim. Ama benim için sorun değil. Onun sonunu getireceğim ve farkına varmayacak bile...
Bu sırada Gece'nin telefonu çalışıyordu. Arayan kişi anneannesi idi. İlk bakmak istemedi ama çağrılar çiğ gibi büyüyünce bakmak zorunda kaldı...
Gece;
Alo anneanne!
Anneanne;
Kuzum nasılsın?
Gece;
Ben iyiyim ama neden arama cüreti de bulunuyorsun anlam veremiyorum...
Anneanne;
Sesini duymak istedim güzel kızım!
Gece;
Umarım herşey yolunda gidiyordur.
Anneanne;
Kızım evlenmişsin hayırlı olsun bitanem.
Gece;
Teşekkürler anneanne.
Anneanne;
Kardeşin nasıl bitanem?
Gece;
O gayet iyi. Şuan dik kursuna gidiyor. Bende işteyim. İstersen anneme haber vereyim.
Anneanne;
Yok kuzum sadece sesini duymak istedim. Bu kadar, hayırlı işler evladım.
Gece;
Sağol anneanne, görüşürüz.
Konuşma bir iki dakika aldı ve sonra Gece telefonu sert bir şekilde kapattı. Anneannesi onunla konuştuğu için mutlu olsa da Gece çok öfkeli duruyordu. Deniz ise onu sakinleştirmeye çalıştı. Biraz zor olsa da sakinleşti ve bende onlara bir bardak su getirdim. Gece benim ona iyi davranışımdan memnun kalmıştı. Her geçen gün biraz daha dost olduğumuzu hissediyorum...
Birkaç zaman içinde oluşan gerginliklere Ateş de alev püskürtmeye başladı. Ben engellemek için elimden geleni yapıyorum. Bazen işe yarıyor bazen ise hiçbir fayda etmiyor. Ama umudumu kaybetmeden yoluma devam ediyorum. Ateş benim kardeşim değildi. Benim için kardeş olan kişi Gece idi. Onun sayesinde o kötü benden ayrılma fırsatı buldum. Ve şimdi ise hak ettiğim şeyi alacağım. Gece ise hep mutlu olacak. Kimse ona ben varken zarar veremez. Biliyorum fazla korumacı olmak iyi değil ama benim birçok arkadaşım oldu ama kimse Gece kadar iyi olamaz...

Gece Çökünceye Kadar(1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin