Bir Teklif

211 26 2
                                    

Sabah uyandığımda bu sefer Güneş yanıma hızlıca atıldı ve bana seni birinin beklediğini söyledi. Beni kim bekleyecekti merak ediyorum gerçekten...
Üstümü değiştirdim ve orada Ateş'in beklediğini fark ettim. Anneannem bana döndü"Ateş bey sana birşey söylemek istiyor kızım." dedi.
Ateş Bey bana döndü "Seni işe almak istiyorum. Ne okuduysan ona göre iş verilecek."
Bu sırada bedenimde bir heyecan hissettiğimi farkettim ve nazikçe" Yazarlık okudum. Hâlâ da bu işi yapıyorum."
Ateş bey mutlu bir şekilde bana döndü ve " Seni asistan olarak işe almaktan mutluluk duyarım ama bu işi istiyor musun bilmek isterim."dedi.
Ona bakarak "Olabilir aslında." dedim. Ve o anda ağzından çıkan söz şu oldu" İlk günün de başarılar Gece" dedi.
Bu bir iş teklifiydi ve hemen üzerime ciddi şeyler aldım ve arabaya bindim. Ateş bey de sanki işi kabul ettiğim için mutlu gibiydi. Bu benim için iyi bir fırsattı. Hem evi geçindirmek kolay olacak hemde kardeşime istediği o arabayı alabileceğim. Aslında başta anlatsam daha mantıklı olurdu. Kardeşim Güneş'in ehliyeti var ama araba alacak paramız olmayınca mecbur böyle elimiz kolumuz bağlı kaldı...
İş yeri pazar gibiydi. Kocaman bir asansör ve binlerce insan vardı. Burada masa başı iş yapmak yorucu olacağa benziyor....

Gece Çökünceye Kadar(1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin