Aşıklar bir araya geldiği zaman onları birleştirmek lazım...
Berna...
Aslında iyi gibi duruyor ama umduğum gibi olur ki iki yüzlü çıkmaz...Akşam üstü bizimkiler ile beraber yemeğe gideceğiz. Berna da yanımızda olacağını söylüyor. Ayrıca düşünüyorum ki Ateş artık ciddiye binecek mi?..
Yemek için herkes üstünü giyindi. Ve ayaklanıp restoranın yolunu tuttu. O sıra nedense sebepsiz yere anneannem gelmişti. İçimden bir ses kötü birşey olacağını söylüyordu...
Restorana varmak uzun sürmedi. Oraya vardığımızda orada anneannem bizi bekliyordu. Annem bunun bir sürpriz olduğunu söyledi. Aslında ben çok mutlu olmuştum. Bütün aile sofrada duruyordu. Çok hoş bir görüntü vardı. Oraya oturmadan önce anneannem beni sakince kolumdan tuttu ve bir kenara çekti. Ve birkaç şey söyledi. Berna aslında ne olduğu gibi biri değilmiş. Anneannem hapishanede yatmış olsa bile hep çocukken doğur şeyleri söylerdi. O bir yalancı değildi. Gerçekler nasılsa aynını söyler, ne kurgusal bir şey eklerdi ne de tuhaf cümleler...
Akşam yemeği yedik ve çıkacakken bir sorun olduğunu hissettim. Aslında bana göre öyleydi. Berna ise etrafta yoktu. Hemen restorana geri döndüm ve biri ile konuşuyordu;
Berna
Ben istediğimi aldım. Artık bu saflar ile aynı ortamda kalamam.??
Sen bunu çoktan hak ettin Berna.Berna
Neyse ben gitsem iyi olur. Birilerini şüphelenip başıma düşmesin.??
Dur bekle!Berna
Ne oldu yine ne var???
Nasıl tek başına kaçacaksın peki?Berna
Evet haklısın galiba.??
Peki sen git. Ben işi halleder sonra da seni aldığım gibi ilk iş Londra'ya kaçarız.Berna
Teşekkürler.??
Ne demek görevimiz.Bu konuşmaların hepsini ses kaydına aldım. Hemen oradan koşarak uzaklaştım ve bizimkilere ses kaydını dinletirken Berna ise koşarak buraya gelmişti bile. Bize neler olduğunu sorduğunda ise bizde öfkeli gözlerle ona bakıyorduk. Özellikle Ateş büyük bit hayal kırıklığına uğramıştı...
Bu olayların ardından biri vardı ama kimdi bir türlü anlamadım. Çünkü arkasından kişiler hep tanıdık oluyor. Umarım bu sefer tanıdık biri ile karşı karşıya gelmeyiz. En son Ateş ve şimdi ise Berna...
Bir sebep var ki insanlar kötü şeyler yapıyorlar. Umarım gelecekte çocuklarım da aynı kaderi paylaşmazlar umarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Çökünceye Kadar(1.Kitap)
Short StoryBir hayat var mı dediklerinde ben sadece birşey var o da gece derim... Tekrar geri dönüyorum bu sonsuz okyanusun kollarında. Bir yıldızın kayması bir dileğin doğuşu Her Gece için bir plan var elbet. Sevgi ve olmadığı bir intikam almak! Sadece sonsuz...