Un coleg de bancă "blană"

4 0 0
                                    

Alarma o trezi la ora 6:30 a.m. și asta o puse pe gânduri. Li se spusese că aveau să se trezească la ora 5:00 pentru înviorare. Se dădu jos din pat coborând pe scară, se frecă la ochi și privi în oglindă. O fată de 6 ani jumate' îmbrăcată în pijamale. Poate că ăsta era motivul. Acum toți aveau iar 6-7 ani și era prea brusc să le introducă un program atât de strict de la o vârstă atât de fragedă. Era ciudat rău ce se întâmpla. Nu știa ce să creadă. Ce poți crede când te trezești brusc într-o altă lume?

Își dădu pijamaua jos și constată că... era deja îmbrăcată în uniforma blană-de-pisică. Ce ciudat. Nu își amintea să se fi îmbrăcat cu pijamaua peste aceasta. Urechea stângă i se mișcă involuntar când pași mărunți se auziră dinspre hol. Încă se privea în oglindă. Privirea îi căzu pe gambele sale blănoase de pisică. Își flexă puțin ghearele de la picioare, apoi își aminti de cele de la mâini. Se întoarse brusc și înșfăcă orarul. Prima ora avea Magie cu Ahadi. Se duse la ghiozdan și scoase cărțile care nu îi erau în program pentru astăzi, apoi îl așeză frumos pe scaun. Deschise ușa, dar holul era pustiu. Se duse la baia comună care era la doar câteva uși distanță, se spălă repede pe dinți și pe față și se întoarse după ghiozdan. Răsuci cheia în broască și o luă drept spre lift.

-Bună dimineața, Mecasa! o salută ea pe statuie.

-Și eu ce sunt aici? Popândău? Sau eu nu contez, se rățoi Sir la Pisi.

-Erwinolen! Las-o în pace! îi luă Mecasa van Kevi apărarea. La ce etaj, dragă?

-Parter, vă rog frumos! răspunse sfioasă.

Ușa se deschise și fata intră în lift. În timp ce aștepta să coboare, își mai aruncă o dată ochii pe orar. Prima oră Magie la 7:30 a.m.

Simți un gol în stomac când liftul ajunse jos. Ieși în hol unde văzu o mulțime de copii de aceeași vârstă îndreptându-se care încotro. Se mai uită o dată pe orar, dar nu scria și unde se află clasa. Se gândi să se ia după ceilalți elevi, dar nu mergeau toți în aceeași direcție. Atunci își aminti că văzuse pe harta din tablou unde sunt clasele poziționate. În stânga laboratoarele, în dreapta clasele. 

Zări o ușă cu o cleanță în formă de copac. O deschise și ajunse într-un hol mare cilindric care avea iarbă pe podea, tavanul era pur și simplu o lumină albă la care nu te puteai uita, iar pereții... era ca și când cineva ar fi tăiat o felie dintr-un ocean și l-ar fi plasat ca perete. Era un perete de apă. Vedea corali, microorganisme, pești, chiar și câte un delfin... iar toate păreau vii. În mijlocul acestui hol era un cireș imens înconjurat de scaune de piatră. 

Făcu un pas în față. Frumusețea acelui loc o captiva. Brusc își aduse aminte de oră și se uită la ceas. Era 7:05. Mai avea 25 de minute la dispoziție să își găsească clasa. Intenționă să se apropie de copac, dar apoi observă că pereții de apă erau tăiați pe alocuri de uși din stejar masiv. Era o încăpere circulară plină cu uși care arătau exact la fel. O cuprinse panica atunci când realiză că nu mai știa pe care ușă intrase. Coada îi zvâcni involuntar. Alergă până la cea mai apropiată ușă. 

Întinse mâna să o deschidă... când văzu că și cleanța aceea era modificată. Era o jumătate de curcubeu solidă. Se uită la celelalte și observă că niciuna nu semăna cu cea de dinainte. Cum arătase cleanța pe care o apăsase prima dată? Un copac. Se răsuci pe călcâie până o zări în capătul celălalt. Deci avusese un copac... deoarece în acest hol cireșul era simbolic. Ea căuta clasa de magie... deci avea nevoie de o cleanță care să simbolizeze magia. Se plimbă atentă analizând fiecare ușă în parte. Se opri la cleanța-baghetă-magică. Probabil asta era. Întinse mâna și apăsă. Păși într-o sală de clasă plină doar pe jumătate. În față era catedra, în stânga tabla neagră cu suport de cretă, în dreapta erau vreo 40-50 de bănci împerecheate dintre care doar jumătate ocupate. Era o încăpere mare, mai mare decât clasele cu care era obișnuită. De vreo 3 ori mai mare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 23, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aurora ~Ceremonia Focului~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum