Not/Medyadaki minnoş benim oğlan,can ciğerimdir abla abileri. Geri kaldıracağım. O da ailemizin en miniği olsun😂💝
Yeni okula ve arkadaşlara alışmak oldukça zordu. Bunu bizzat yaşamak gerekirdi, oradan konuşması kolaydı. Ve sana istemediğin anıları hatırlatan şeyleri görmek ya da duymak bir hançer gibi göğsüne saplanıyordu. Anılar âlemine dalıp giderken kapı aniden açıldı.
"Tövbe! Cinler mi bastı? "
"Yok oğlum seni eşek cennetine yollamaya geldim. Toparlan, neyin var? "
Sahi neyim vardı ki? O değil de Cennet Sultan şu aralar benimle eskisi gibi neden sohbet etmez oldu? Bir zamanlar egoların prensi lakabı ile gönüllere taht kuran babam mükemmel kısaca Niyazi, gözlerimin içine bakarak sözüne devam etti.
" Sana bakınca gençliğimi görüyorum, ama lütfen derslerini ihmal etme. Yoksa..."
Aniden duraksaması hiç hoş değildi.
"Yoksa ne? "
"Sen üç kez sınava çalışıp da sonunda üniversitesiye yerleşen birinin hikâyesini duydun mu?"
Ahahaha. Bu nasıl bir trajedidir Allah'ım? Kâbus ama en kötüsünden.
"Anlatsana baba, yoksa bu sen?"
İşaret parmağını dudağımın üzerine koyup susmam için kafasını salladı.
"Evet hayta, sus da üzerine düzgün bir şey giy. Birazdan babaannen ve deden geliyor. "
"Oleeeyyy be!"
Ne dedemgiller mi geliyor? İşte buna sevinirim. Dedem çok eğlenceli ve babaannemde hep oklava ile gezen tipik bir tatlı nenedir. Yaşça büyük olmaları kafa dengi olmamıza asla engel olmadı, olamayacak da. Babamın verdiği bu haberle yerimden doğrulup gardroptan en sevdiğim poları üzerime geçirip kot pantolonumu da giymeye başladım. Eee vakit nakittir kardeşlerim. Ver bana oradan bir nakit?
*
Sena Sultan yine muhteşem laf sokmaları ile gülmekten kırıp geçiriyordu hepimizi. Günümü güzelleştiriyorlardı, yarın okula mutlu gitmem için bir etkendi."Bu baban var ya tam bir sucuklu yumurta delisi, ha bir de benim değişen terlik numaralarımdan da nasibini almayı sever. "
"Hahaha ha ha ha. "
İlahi Sena Sultan, babamın gençlik anıları ile yine hepimizi güldürmeyi başarıyordu.
"Eee babaanne babamın başka ilginç anıları yok mu?"
Sena Sultan düşündükten sonra yanıtladı.
"Yavrum bu haylaz bir gün birine sevdalandı ve ona kek yaptı, tabii bende o sıra komşuya gittim. "
"Anne konuyu değiştirir misin lütfen."
"Ya ne güzel eğleniyorduk evladım. "
"Başka eğlenceli anı bulamadın mı Sena Sultan?"
"Seni egoların prensi. "
"Babaanne babamın lakabını artık ben devraldım. "
"Aman aman baban gibi ego patlaması yaşama da sonra hahaa. "
"Var mı bu dünyada benim gibi böyle şahane, mükemmel? Babaanne aynalar bile çatlıyor yüzümü görünce."
O sırada herkes gülüşmeye başladı. Cennet Sultan mutfaktan getirdiği kurabiyeler, kekler, börekler ve çaylar ile midemize bir ziyafet verecekti orası kesin. Unutmadan çekirdek çitlemek dedikoduya iyi gelir, hâsedinden çatlayanlara gelsin.
Muhabbet güzel bir kıvama gelmişken annem birden midesi bulanarak lavaboya doğru ilerledi. Hemen ardından babam gitti. Bende kapıya doğru oturmak için ayağa kalkıp bir koltuk değiştim.
Çaktırmadan kapı dinliyordum."Hayatım iyi misin? "
"İyiyim arada mide bulantısı yaşıyorum, stresten sanırım geçer. "
"Eğer kötüysen bir doktora görünelim birtanem. "
"Yok hayatım iyiyim, sağ olasın. "
Annem gülen yüzü solgun hali ile odaya girerken babaannem ve dedem sinsi bir şekilde gülüş attı bana. Bu da neyin nesi oluyordu? Hiçbir şey anlamayan ben aptal aptal tavana bakmaya başladım. Noluyor lan? Neredesin mükemmel zekâm? Gözümü üçe kadar yumup tek nefeste konuştum?
"Neler oluyor anne?"
Annemin yerine babam cevap verdi. Aşk söz hakkı da kabul etmiyordu bazen demek.
"Hiçbir şey olmuyor eşek sıpası, git biraz dedenle satranç oyna. "
Dedem gözlerime mutlu bir şekilde gülümserken satranç tahtamı alıp oynamaya başladım. Zeki insanın aktiviteri de tabii zekice olmalıydı. Şu endam şu karizma, nasıl da harika biriyim anlatamam. Kelimeler dahi beni anlatmak için yetersiz kaldığını söylüyor, mükemmellik fışkırıyor sanki her yerimden. Ben, canım kendim! İyi ki vardım yahu.
Bölüm Sonu 💖
Yorum yapanın elleri altın toplasın, kalbi mutlulukla hoplasııın inşaAllâh. 😍🥰🤩
Benim minnoşumu merak eden var mı bu arada?😍 😅
Gençler kitabımı beğeniyor musunuz?
Seviyor musunuz?
Mesajlaşma ileriki bölümlerde başlayacaktır. Acele etmek istemiyorum, bir de mâlum Muhammed Talha bey oğlum emekliyor bırakmıyor anası kitap yazsın... :'(
İnstagram @eminebrkn takip edin canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamane Gençleri 2 / Junior Niyazi #Texting
HumorZamane Gençleri kitabının devamıdır. ... 'Sen' dedi, kalbimin ortasında kocaman bir boşluk bırakarak yüzüme bakıp öfkesini haykırdı. Bu defa bileklerim değil, kanayan yüreğim. Ve sen harabenin ortasında beni yapayalnız bırakıp giderken şu kalbimdek...