Medyadaki şarkı çok güzel isterseniz dinleyin... hem dinlerken okursunuz... yazarınız sizi düşünüyo ❤❤❤ bu bölüm ipucusu: Biraz üzücü olucak...
En son bibirinizi sevdiğinizi söylemiştiniz, hatırladın mı? Tabii ki hatırlayacaksın! Çünkü o saniye çok mutluydun!
Senin elini tuttu ve birlikte onun evine yürüdünüz. Bu geceyi daha güzel yapabilirdiniz ve hâla ikinizin canı tatlı çekiyordu. Bu sefer waffle yerine yine bir pasta yapmayı tercih ettiniz ve mutfağın başına geçtiniz.
Birbirinize baktınız ve Toby "Tatlım, şuradan unu uzatır mısın?" dedi ve siz hemen unu uzattınız. Hep şanslı olmicaksınız tabii ki! Toby un paketini açamadı ve birlikte açmayı denediniz. Sen diğer ucundan, Toby diğer ucundan çekiştirdi ve un paketi yırtıldı. Tabii ikinizde un yüzünden hortlağa döndüz. Birbirinize biraz güldünüz ve siz gülmeye devam ederken Toby "Tamam, bu kadar gülme yeter..." dedi ama siz gülmekten onu bile duyamadınız ve Toby sizin dudaklarınıza yapıştı. Sonra ise "Bak şimdi ne güzel sustun, demek ki senin kapatma düğmen buymuş." dedi ama siz gerçekten susmuştunuz ve kızarmıştınız.
Evde un olmadığı için siz markete gittiniz ve bir paket un alıp çıktınız. Yolda biri sizin arkadan ağzınızı kapadı ve bayıldınız, son hatırladığınız şey ise bir arabanın bagajına koyuluyordunuz.
Birkaç saat sonra...
Gözlerinizi bir açıp, bir kapattınız ve en sonunda etrafınıza bakındınız. Sonra biri geldi sadece o mavi gözleri gözüküyordu ve size "Abimi öldürtmenin bedelini ödeyeceksin küçük hanım..." dedi ve sizin aklınızdaki ampul şimdi yandı. Bu kişi eski sevgilinizin kardeşi Zack'ti. Konuşmaya çalıştınız ama ağzınızı bantlamıştı bile ve sonra size "O yeni sevgilini buraya çağırdım, biliyo musun? Burda tek tutsak sen değilsin (Adınız)..." dedi ve adamlarından birine "Getirin onu..." dedi ve biri bayılmış birini içeriye getirdi, bu kişi sizin annenizdi ve onuda bir sandalyeye bağladılar ve en sonunda içeriye üç kişi girdi. Bunlardan ikisini tanımıyordun ama ortadaki Toby'di.
Toby'i senin karşına bağladılar ve sonra Zack seni çözdü ve eline bir silah verip "Seç birini..." dedi ama siz bunun yerine elinizi kaldırdınız ve ona tam vuracakken, o sizin elinizi tuttu ve kendine çekip "Bence şansını fazla zorlama prenses, seç birini... sevgilin mi? Yoksa biricik annen mi?" dedi ve sen ilk baygın olan annene, sonra ise size acıklı bir şekilde bakan Toby'e. Şuan bir kurşun ve iki hayat arasında kaldınız, ne yapacaktınız? Hangisi? Geleceğini geçireceğin sevgilin mi? Yoksa seni geçmişten bugüne kadar getiren annen mi?
.
.
.
.
.
.
Devam edecek
Arkadaşlar bu bölümü iki kısıma ayırıcam... sizce kim? Hangisi? Emin olun diğer bölüm sizi şaşırtacak... biraz merak edin canım ÙwÚ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toby ve Sen (Creepypasta)
FanfictionBu da Toby fanlarına gelsin! Gerçi Toby'i bende çok seviyommm... çok şeker yaaaa! Neyse iyi okumalar...