Yeni bir yuva

969 72 36
                                    

Toby sizi motoruyla kendi evine götürdü ve sizin gözlerinizden hâla o evin yanışı gitmiyordu. O ev sizin için çok değerliydi, bebekliğinizden beri orada anılarınız birikmişti ve bunların hepsi kül oldu. Toby size bir fincan kahve yatı ve verdi ama siz onu bile içmek istemiyordunuz.

Toby size sıkıca sarıldı ve "Merak etme... bend kalabilirsin." dedi ve siz "Te-Teşekkürle To-Toby..." dediniz ve o akşamı orada geçirdiniz. Sabah oldu ve siz uyandınız, etrafınıza baktınız ve Toby'nin evinde olduğunuzu anladınız. Odadan çıktınız ve Toby'nin koltukta yattığını gördünüz. Üstüne bir battaniye serdiniz ama o eliyle battaniyeyi yere attı. Siz yine örttünüz ve tam gidecekken Toby sizin elinizden tutup kendine çekti ve dudaklarınızdan öptü.

Sonra size tatlı gözlerle bakarak "Sadece sabah öpücüğümü istedim" dedi ve siz boğazınızı düşünüp "Ben acıktım.." dediniz ve Toby kalkıp "Waffle ister misin?" diye sordu ve siz "Hmmm... olur." dediniz.

Sabah kahvaltınızı yaptınız ve Toby "Prenses, ben bir yere gidicam ve sen evden ayrılmıyosun" dedi ama siz "Nereye?" dedi ve sizin belinizden tutup "Bunu sadece benim bilmem gerekiyor." dedi ve sizin dudağınızdan bir kere daha öpüp gitti. Siz ise koltuğa oturup, önünüzdeki cips ile televizyon izlediniz.

Akşam oldu ve Toby eve geldi. Sizi motorun arkasına oturttu ve bir yere sürdü. En sonunda senin en sevdiğin kafeye gittiniz ama kimse yoktu. Sonra önünüzdeki yemeklere baktınız ve biraz susamıştınız. Önünüzdeki meyve suyunu içtiniz ve yemeklerinizi bitirdiniz sonra tam kalkacakken Toby diz çöktü ve "Biricik sevgilim, artık senin benim hayatım, gelceğim ve doğacak çocuklarımızın annesi olmanı istiyorum... benimle evlenir misin (Adınız)?" dedi ve siz ellerinizle ağzınızı kapadınız ve sonra ona sarılıp "Tabii ki Toby! Tabii ki!" diye haykırdınız.

Bonus bölüm

Birkaç yıl geçti ve sizin iki çocuğunuz vardı. Biri kız, biri erkekti kız olanın adı (Siz koyun), erkek olanın adı ise (Onuda siz koyun). Artık çok mutluydunuz...

                                                        The End

Eveeeet! Bir kitabımız daha bitti! Anketi cevaplamayı sakın ama sakın unutmayın! Sizleri seviyorum vanilyalı çaklıtlarım💖💖💖

Toby ve Sen (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin