Sabah uyandınız yani Toby'nin o tatlı öpücüğüyle, sonra kalktınız ve sabah kahvaltısını o kafede yaptınız. Eve geldiniz ve bugün iş günüydü, Toby yerleri silerken siz ise ütü yapıyordunuz.
Birden bir telefon geldi arayan en yakın arkadaşınızdı.
Siz+ O-
+ Alo kanka?
- (Adınız), kanka hemen gel!
+ N-Noldu?!
- A-Annem bir yerini yaraladı... ambulans çağırdım ama gelmesi ço-çok uzun sürermiş.
+ Ne?! Hemen geliyorum!dediniz ve Toby'i alıp motorla kankanın evine gittiniz.
Sonra Toby, kankanın annesini hastaneye götürdü ve siz arkadaşınızla konuşma vakti buldunuz. Ona "Bu nasıl oldu?" dedi ve arkadaşınız "Hmm... en son ütü ya-" dediği an aklınıza ütünün fişini çekmediğiniz ve üstüne yatay bir şekilde koyduğunuz aklınıza geldi ve birden ayağı kalkıp "Ütü! Ütünün fişini çekmedim!" diye bağırdınız. Hemen Toby'i aradınız ama aceleden evde unuttuğunu hatırladınız ve arkadaşınız "Ne ütüsü?" diye sordu ve siz ona olanları anlattınız.
O sırada Toby geldi ve siz hemen yanına gidip "T-Toby! Ev yanıyor!" dediniz. Onu dedikten birkaç dakika sonraydı işte... hızlıca evin önüne gelmişti ve siz cayır cayır yanan eve sadece bakabiliyordunuz. İkinizinde aklınıza itfayeyi armak gelmiyordu bile... sadece birazdan kül olucak eve bakıyordunuz...
Devamı diğer bölüme ayrıca diğer bölüm final olucak... sizce final bölümde ne olacak? Hüzün mü? Mutluluk mu? Devamı diğer bölümde...!
Sizleri seviyorum 💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toby ve Sen (Creepypasta)
FanfictionBu da Toby fanlarına gelsin! Gerçi Toby'i bende çok seviyommm... çok şeker yaaaa! Neyse iyi okumalar...