Sabah uyandınız ama sanki odadaki her şey farklı geliyordu size, o oyuncaklar, o çikolata ambalajları, o fotoğraflar ve anılarınız... size eski sevgilinizi hatırlatıyordu, sonuçta unutmak kolay değildi... birden ağlamaya başladınız ve yine o soruyu sordunuz "Neden?!" diye ve birkaç saat böyle geçti.
Yemeğinizi evde yemek yerine o kafede yemeye karar verdiniz ve dün sevgilinizle oturduğunuz yerde size ve sevgilinize benzeyen iki sevgili vardı. Siz yine kendinizi ve o lanet eski sevgilinizi hatırladınız, açlığınızı unuttunuz ve oradan çıkıp, biraz eylence için parka gittiniz.
Küçüklüğünüzün geçtiği bu park çok değişmişti ve bir banka oturdunuz. Kafanızı boşaltmanız gerekiyordu ve siz kafanızı geriye yaslayıp, birkaç dakika gözlerinizi kapattınız. Birden dizlerinizin üstünde bir şey hissettiniz ve gözlerinizi hemen açtınız. Dizlerinizin üstünde bir paket vardı, üstündede bir not... siz meraktan notu aldınız ve okudunuz, sonra kısık bir sesle "Ticci Toby mi? Bunu yani Toby mi gönderdi?" diyosunuz ve sonra yavaşça pakedi açıyorsunuz. İçinde bir tabak waffle var ve sizin aklınıza açlığınız geliyor. Hemen waffleı yiyorsunuz ve içinizden Toby'e teşekkür ediyorsunuz.
Sıra bunları eritme zamanındaydı ve oyun parkında oynamaya karar verdiniz ama kimseler yoktu, çünkü bugün pazartesiydi ama yaz tatili olduğundan siz okula gitmediniz. Hemen bunu fırsat bildiniz ve koca parkın tadını çıkarmak için merdivenin önüne geldiniz tâki arkanızdan biri size dokunarak "Ebe!" diyeş kadar, hemen sağınıza baktınız ve Toby'i gördünüz. Size bakarak "Hadi yakalasana!" diye bağırıyordu. Sizde onu yakalamak için büyük bir enerji verdiniz ve en sonunda onu ebelediniz.
Sıra kaçma sırası sizdeydi ve yaklaşık on dakika sonra siz sıkıştırdı ve yanlışlıkla fazla itti ve siz tam düşekken sizi tutmaya çalıştı ama o da sizle beraber düşmüştü. Siz kafanızı kaldıracaktınız ama Toby hemen üstünüzdeydi. Sonra biraz bakıştıktan sonra Toby hızlıca üstünüzden kalkmıştı ve sizide kaldırmıştı. Toby'nin suratı kızarmıştı ama maske taktığından pek belli olmuyordu.
Bir iki saat sonra banka oturdunuz ve konuştunuz. Sonra siz ona sevgilinizle yaşadıklarınızı anlattınız ama hafiftense ağlıyordunuz, en sonunda Toby "Unutmak kolay değildir... üzülme, senin yanında artık ben varım." dedi ve size sarıldı. UwU
UwU bu bölüm çok güzeldi... sizce nasıldı? Beklediğiniz gibi miydi? Bence siz daha iyisini bekliyodunuz ama elimden bu kadar geldi... şu kenardaki yıldıza basarsanız beni sevindirirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toby ve Sen (Creepypasta)
FanficBu da Toby fanlarına gelsin! Gerçi Toby'i bende çok seviyommm... çok şeker yaaaa! Neyse iyi okumalar...