POV : JANE
Jestem taka szczęśliwa już dziś spotkam się z moimi przyjaciółmi z Anovela dziś właśnie dziś kończę studia taneczne , zawsze mnie ciągnęło do tańca i to bardzo. Tak się cieszę że zobaczę się z Józia i Tillie moimi najlepszymi przyjaciółkami , niestety będzie też tam mój brat no ale trudno on też ma swoich znajomych. Prissy moja siostra jest nadal na studiach szkoda że nie przyjedzie no ale ma już chłopaka i nie chce się z nim rozstawiać nawet na chwilę. Dziś rano przywieziono mi sukienkę , w która się ubrałam jest w kolorze żółtym. Do tego z tyłu głowy spięłam włosy i zaczepiłam żółta kokardę.
POV : TILLIE
Nie mogłam się doczekać tego dnia , ale w końcu nadszedł !! Tak się stęskniłam za przyjaciółmi szczególnie za Janka i Józia. Ale za innymi też !! Dziś skończę studia fotograficzne , zawsze marzyłam o tym żeby robić zdjęcia komuś albo czegoś , no ale jak to mówiła Ania trzeba wierzyć w marzenia i je realizować. Byłam już tydzień temu po sukienkę i w końcu mogę ja założyć jest piękna w kolorze limonki . Z tyłu głowy spięłam włosy i dodałam też limonkową kokardę.
POV : JÓZIA
Ahhh to dziś , ten dzień spotkam się z przyjaciółmi ,no i oczywiście z Tillie i Jane. Tak bardzo się za wszystkimi tęskniłam że nie mogę opisać co teraz czuję. Dziś kończę studia modelingu od zawszę mi się to podobało , wszyscy mi mówili że nadaje się na modelkę sama też tak uważałam. Wczoraj kupiłam piękną jasno różowa sukienkę mam nadzieje że Ruby nie będzie zła że '' ukradłam jej kolor ''. Do tego kokarda tego samego koloru co sukienka i gotowe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cześć wszystkim przepraszam że nie było mn długo ale za to dziś skończę opisywać chłopaków bo dziewczyny już skończyłam zaczną się rodziały pisemne !
PS : PRZEPRASZAM ZA TAKIE SŁABE OBRAZKI ALE TRUDNO ZNALEŚĆ
PS V2 : NIE PISZE W OPISYWANIU POSZCZEGÓNYCH OSÓB GDZIE SA NA STUDIACH BO UWAŻAM TO ZA NIE POTRZEBNE AHA I WSZYSTKICH RODZICE SĄ W ANOVELA ( W PRZYPADKU GILBERTA BASH I JEGO CÓRCZKA )
CZYTASZ
ANNE WITH AN ' E / KOCHAM CIE
FanfictionOpowieść opowiada o serialu '' ANIA NIE ANNA '' . Po studniach wszystkie dzieciaki z Anovela obiecały że się spotkają w rodzinnej wsi. Czy coś ich połączy? Tego dowiemy się czytając książke ! ZAPRASZAM