İçerikte de belirttiğim gibi ilerleyen bölümlerde yetişkin içerik/cinsellik vardır. Rahatsız olacak olanlar okumasın ya da sonradan kötü yorumda bulunmasın.
İlk uzun kitabım. Bolca yorumunuzu, oyunuzu desteğinizi görmek isterim ♡
~~~~~~~
Jackson'ın gün boyu arkadaşlarıyla konuşup gülüşmekten başı ağırmıştı ve biraz da olsa rahatlamak için tek başına kampüsün içinde bir yürüyüşe çıkmıştı.
Güzel sesiyle bir şarkı mırıldanırken gözünü etrafta gezindiriyordu dikkatsizce. Ama gözüne biri takıldı. Fazla dikkat çekici biri. Ağacın gövdesine yaslanmış kitap okuyordu.
Zaten boş vaktinde olan Jackson, en yakın ağacın dibine oturup onu izlemeye başladı.
Gün batımı yüzüne vururken yüzüne düşen saçları çok yumuşak duruyordu. Sayfasının son satırlarını okurken sağ eliyle sayfanın üstünden tutmuş çevirmek için bekliyordu. Okuduğu bazı cümlelerde kaşlarını çatıyor, bazısında hafifçe gülümsüyordu.
Bazen kitabı tutan elini değişip bir öncekini bileğinden hareket ettirip masaj yapıyordu. Gözündeki kemikli gözlükler burnunu daha minik gösteriyordu.
Jackson fark etmeden bir iç çekti. Sonra kendisine şaştı napıyorum diye. Kabul etmek istemedi ama ondan oldukça etkilenmişti.
Onun duymayacağı bir sesle kimsin sen dedi.
~~~~~~~
Öğret bana kimsin sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teach (m)e • jinson
FanfictionJackson ağacın dibinde kitap okuyan çocuktan hoşlanır Sadece ruhları değil bedenleri de eşleşir