can u do a lap dance?

315 25 105
                                    



"Evet kazandığıma göre.." İstediğini Jinyoung'un kulağına fısıldamak için ona yaklaştı.

"Senden bir kucak dansı alıyorum." Ellerini Jinyoung'un kollarından göğsüne sürterek indirdi. "Kıyafetlere de ihtiyacımız yok gibi. Üstünde sadece gözlerime odaklı bakışların olsun."

Jinyoung ona bakarken yutkundu ve istekle kafasını salladı. Jackson bir gaeye benzediğini geçirdi içinden. Özellikle o şirin kulaklarıyla.

Beraber bir şey konuşmadan soyunma odasına geçtiler. Ortam gergin değil sadece fazla tahrik ediciydi.

Jinyoung denildiği gibi iççamaşırı da dahil her şeyini çıkartmıştı. Jackson'ın üstünde sadece iççamışırı kalmıştı. Jinyoung'dan aldığı, onun çamaşırı. Odadan çıktılar. Arada birbirine temas eden tenleri çoktan yanmaya başlamıştı.

Jackson kamera olmayan salonun ortasına kol koyma yerleri olmayan bir sandalye koydu. Sadece yaslanmaya bir çıkıntısı vardı. Kapıyı kilitledi ve ışıkları normalden daha loş bir seviyeye indirdi. Dolaplardan yansıyan renkle oda kırmızıya bürünmüştü. Bilgisayara gidip bir sex listi açtı. Şarkı da onlara eşlik etsin diye.

🎶 Jaebeom - Ride

Jinyoung'un yanına gidip baş parmağını elinden omzuna kadar sürtüp gel işaretiyle sandalyeye oturdu.

Jinyoung Jackson'ın parmağıyla havada bıraktığı yolu takip ederek yanına geldi. Önünde durup üstten ona baktı. Jackson saçlarının arasından ona baktı, çok tatlı gelmişti gözüne. Bir gae gibiydi.
Sağ elini saçlarından geçirip kendi vücuduna sürterek aşağı indirmeye başladı. Hareket eden eliyle poposunu sola atmıştı bununla havalanmış penisi sallandı. Gözlerini yumup hafifçe kafasını arkaya attı. Bir dokunuş istiyordu penisinde.

Şarkıdaki başka bir çıkışla kalçasını diğer tarafa attı. Gözleri artık Jackson'ın koyulaşmış gözlerindeydi. Bacaklarını açıp yavaşça yere çömelmeye başladı, poposu yere çok yakın bir noktada durdu. Diğer elini de boynuna koyup göğsüne kaydırdı. İki elini iki göğüs ucuna getirdi. Sadece kendisine dokunuyordu, şimdilik. Bacaklarını hızlı bir hareketle kapattığı anda parmaklarını sıktı. Göğüs ucundan vücuduna bir elektrik yayıldı, hafifçe inledi.

Çöktüğü yerden kalkarken aynı anda ellerini Jackson'ın bacaklarına koyup aynı hizada onları da sürterek yukarı çıkardı. Çamaşırına kadar. Hoşnutsuz bir bakış attı ona. Onun da çıplak olmasını istiyordu.

Ellerini onun omzuna koydu ve bacaklarını iki yana genişçe açıp kucağına oturdu.

Şarkıdaki her vuruşta penisini Jackson'ın kumaştan çıkmak için can atan penisine sürtüyor, her kalkışında diliyle boynunda her seferinde farklı yollar çizip sonuna bir ısırık bırakıyordu.

Ellerini Jackson'ın saçlarına çıkarıp kafasını kendine çekip dudaklarına yapıştı. Aynı anda penisine oturdu, baskı yapmaya devam etti.

Sertçe üst dudağını emip saniyeliğine ayrıldığında ayaklarını yerden kaldırıp tüm ağırlığını Jackson'ın penisine verdi.

"Ahhh Jinyoung..." Jackson zevkten kafasını arkaya itecekken Jinyoung eliyle tekrar yön verip dudaklarına çekti.

Bu sefer alt dudağını emip dilini üstünde gezdirdi. Ayaklarını yere koyup ritimle poposunu sağa sola salladı. Baş parmaklarını Jackson'ın göğüs uçlarına götürüp tırnağıyla dürttü. Jackson derince titrek bir nefes aldı. Tam uçlarına tırnaklarını batırdığında Jackson çığlık atmıştı.

teach (m)e • jinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin