Hellö!
Bölüm şarkımız: Birileri - Halledebilirdik.
Telefonumdan gelen bildirim sesiyle içtiğim çikolatalı sütü ve okuduğum kitabı bir kenara bırakarak yatağımın üzerinde bağdaş kurdum ve instagrama girdim. Bir mesaj isteğim vardı.Fake.aq_
Gülüşün çok güzel.
Kaşlarımı çattım. Dalga geçilmek için yazılan bir yazı olduğuna kalıbımı basardım.
İz'liçkltlst_
Sen kimsin be?
Aslında bu sorum çok saçma kaçmıştı. Pekala, Uzay'ı şimdi anlıyordum
Fake.aq_
Fake taktiği işe yarıyormuş ha
Gülüşün çok güzel diyorum
Düşmen gerekiyordu
Lskfçdmgçd
İz'liçkltlst_
Hah
Çok beklersin
Kimsin?
Ve ne istiyorsun?
Fake.aq
Sadece beni sevmeni
İz'liçkltlst_
Dalgana bak
İçeriye aniden Deniz'in girmesiyle panikle engelleye basmaya çalıştım ama basamayacağımı anladığımda telefonu kapatıp yanıma koymuştum
Anında kaşları çatılmıştı. Hızla yanıma atlayarak tek kaiını kaldırdı.
"Ne oldu da panik yaptın?"
Telefonu sıkıca kavrayarak yavaşça arkama çektiğimde şirince gülümsedim.
"Yoo."
"Telefonunu versene bir?"
"Niye?"
"Bak işte bir şey saklıyorsun, ne saklıyorsun lan?" diyerek üzerine atılıp arkamdaki telefon tutan kolumu önüme çevirdi ve telefona asıldı, aynı zamanda ben de.
"Yok bir şey ya!" diye cırlarken belime parmağını dokundurduğunda ellerim gevşemiş ama yine de bırakmayarak kahkaha atmıştım.
"Kırcaksın bırak!" diye homurdansam da asılmaya devaö ederken
Telefonun bir anda elimden kayıp gitmesi boşluğa düşmeme neden olmuştu. Deniz hayvanı da üzerimde yığılmıştı!"Hayvan, kalksana üstümden!" diye bağırıp omzuna vursam da duymuyordu sanki beni. Ciddiyetle üzerimden tam anlamıyla kalkmadan doğruldu ve telefonu açarak birkaç kez ekrana tıklayarak trlefona kilitlendi. Görmüştü işte. Eğer kıskançlık üzerine bir ödül verilseydi bunun sahibi kesinlikle Deniz olmalıydı.
Annem bizi şu halde görse ikimizi de camdan atardı herhalde. Ama ondan önce ağırlığından ben geberecektim.
"Kim lan bu it? Hay amk bir de bu çıktı başıma."
Gözlerim şaşkınlıkla büyüdü. "Bir de 'bu' derken? Başkaları da mı vardı?"
Öfkeye bürünen gözleri bana çevrildiğinde anında yumulamış sonra ise paniğe dönüşmüştü.
"Şey..."
"Ney?"
"Şey işte..."
"Ne işte?" Gözlerimi kısmış bakıyordum. Bir cevap veremediğinde omzumdan tutan kolunu ısırarak hızla üzerimden yere attım.
Yerde acıyla inlemesini umursamadan "Pisliksin ya!" diyerek ayaklandım. Şu an öğrendiğme göre de kesin mesajları siliyordu. Ben bunu nasıl fark edememiştim! Şifremi değiştirmemin vakti gelmişti.
"Şifremi değiştireyim de gör sen."
"Yine bulurum ki."
Elime geçen yastığı kafasına fırlattım, gülerek yastığı kafasından çektiğinde tekrar mesajlara girmiştim.
"Kim acaba?" Her ne kadar terslesem de kim olduğunu merak etmeden yapamıyordu insan.
"Aklıma biri geliyor ama..."
"Kim?"
"Uzay olabilir mi?"
Gözlerim panikle büyüdü. Benim kim olduğumu bulmuş intikam alıyor olabilirdi. Ya da başka bir şey. Ama mantıksızdı, Uzay böyle şeylerle uğraşacak bir insan değildi. Bu yüzden panikle büyüyen gözlerim tekrar eski haline dönmüştü.
"Yok o değildir."
Kimdi o zaman.
"Aman kimse kim, bastım engeli." diyerek engelledim ve yerdeki Deniz'i bir hışım kaldırarak akşam yemeği yemek için sofraya geçtiğimzde de kafama takmadan edememiştim.
Kim olabilirdi ki..?
Acabaa
Şarkımız tam 'birilerine' uygun dövmsölv
Kendinize iyi bakın, oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sizleri seviyorum Uzaylılarım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaylı // Yarı Texting
HumorSweet_butpycho_ Canın çok acıdı mı? uzay'lı_ Beni yaktıktan sonra mı soruyorsun bunu? Sweet_butpycho_ Aman be, insanlık da yaramıyor sana Canın acımıştır diye üzülmüştüm Ama yok Domuz gibisin maşallah Ayrıca Ben psikopat mıyım da sevdiğim adamı yaka...