8

44.2K 2.9K 420
                                    

Arama bildirimine sinsi sinsi baktıktan sonra açma imlecine bastarak aramayı kabul ettim. Benim ses çıkarmama zaman bile kalmadan, Giray, "Miray," diye atılarak konuşmaya daldı. Nefeslen çocuğum, sakin.

"Giray," dedim rahatça. Adam da çok saftı hani. İki mırın kırın etsem kapıma dayanırdı kesin.

"He," diye yayık bir cevap verdim.

"İyi misin," diye sorduğunda kafamı aşağı yukarı salladım ama o görmediği için, "hı hı," diye mırıldanmıştım.

"Ne oldu anlat bakayım bana." İlgili sesine karlı dudağımı dişledim. Umarım bana trip atmaya falan kalkmazdı. Zira ağzına çarpardım tokadı.

"Sen beni ciddiye mi aldın lan," diye bağırdım. Sonra da kahkaha attım. Tabi benim kahkaham domuz sesi gibi olunca yüzümü buruşturup durdum. Çocuk şimdiden soğumasındı benden. "Ay ben ortaya blöf attım, hemen yedin."

"Ne yani, yok mu bir şeyin?"

"Olmasını mı isterdin?"

"Hayır, tabii ki istemem ama telaş ettim senin için..."

"Yok bir şeyim, yok." Klavyede olsak muhtemelen ":d" diye de eklerdim. "Ben sadece beni arayacak mısın diye denedim."

"Salak," diye söylendi. "Beni ara desen arardım zaten, ne bu tantana?"

"Sence ben öyle bir ley yapar mıyım?," bir de gözlerimi devirdim ama Allahtan görmüyordu bunu...

"Yapmazsın, bilirim. Burnun düşse eğilip almazsın." Kıkırdadım. Tanımıştı beni.

"Doğru dedin onu..."

Birkaç hışırtı geldi. "Ee," gibisinden mırıltı çıkardı. "Konuşacak mısın yoksa kapatayım mı?"

"Niye, acelen mi var?"

Ofladı. Götüm. "Yok ama mal mal ses alışverişini mi dinleyeyim amına koyayım?"

"Küfür etme, terbiyesiz," diye kızdığımda bu sefer gülen oydu.

"Her mesajda aq yazan da cinlerim değil mi?

"Öf çok uzattın ama, hadş kapa. Konuşarak olmuyormuş. Mesajlaşırız... La bak hele!"

"He," dedi yayvanca.

"Kızmadın değil mi?"

"Yok lan ne kızacağım? Seni suçlamıyorum, espri seviyesi de, zeka seviyesine göre oluyormuş."

Telefonu suratına kapattım. Şerefsiz iben.

Manyak herif; LDÖELZÖSLSÖWPSÖWPS NOOLDU DOKANDI MI

Tatlı kız; Dokanıcam şimdi ben sana bekle şerefsiz

Manyak herif; Harbi mi lan

Tatlı kız; Ya siktir git başlayacağım gelmişine geçmişine

Manyak herif; Aman be gidiyorum

Tatlı kız; Pis ergen

Manyak herif;

Manyak herif; Yaydırtma sosyal medyaya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Manyak herif; Yaydırtma sosyal medyaya

Tatlı kız; kxusnwısmwozkwoak

Tatlı kız; Harbi la, versene insta hesabını

Manyak herif; Sen ver, ben takip ederim.

Tatlı kız; Miray.Ala

Manyak herif; Oke

Girayocak sizi takip etmeye başladı

Girayocak'i takip etmeye başladın

Akşam atmayı unuttum ben ya pxöeğxöwğzöw
Neys iyi geceler 🥂

Fotoğrafımı Çeker Misin? |text|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin