İthaf rosefna 🥂Bu kadar yükselecek ne vardı Allahın beyinsizi Miray. Otur oturduğun yerde, trip senin neyine. Al işte geliyordu çocuk. Ben ne giyecektim şimdi. Romantiklik olsun diye ilk karşılaştığımız kıyafetlerimi mi giyseydim?
Yok aq git bir de seksi gecelik giy salak.
Dudak büktüm. Ben ne yapacaktım şimdi. Keşke adresimi bilmeseydi. Halt etmiştim abur cubur isterken.
Yaklaşık on beş dakiks sonra rahat olmayı seçerek kot bir jean giymiş üzerine de beyaz tişört giyerek krem rengi hırkamı giyinmiştim. Şimdi öyle meraklısı gibi olmamalıydım.
Telefonu elime alıp saate bakarken dikkatim titreyen ellerime kaydı. Resmen adam heyecan yaptırmıştı. Geldiğinde "titrettin" falan dersem yalan olmazdı.
Çok fazla beklememe gerek kalmadan beş dakika sonra evin kapısı çalmış ve aynı anda da, Giray, "Miray," diye seslenerek kapıya bir kez daha yumruğunu vurmuştu. Ayol ben zaten açacaktım o kapıyı. Boşuna mı hazırlandım? Ne bu korku yiğidim.
Kapıyı açtım ve kapının pervazına yaslanarak onu baştan aşağıya süzdüm. Üzerindeki takım elbisenin gömleği hafif buruşmuştu. Adam çalışıyor kızım, düz mü kalsındı?
"Ay ne bu telaş, açacaktım ben zaten kapıyı," diye cazgırlaştım.
Sırıttı. "Bir an açmayacaksın sandım valla. Kalbim münasip yerlerimde attı bir an."
"Bir de elit elit konuşmaya çalışıyorsun... Hiç yakışmıyor. Hep yalan dolan. Doğal olsana sen, çekinme benden, çekinme."
Kol düğmelerini açtı ve bana yandan bir bakış atarak onları kumaş pantolonunun cebine koydu. Yavrum bu soğukta niye ceket giymiyorsun sen?
"E almayacak mısın beni içeri?" diye sorduğunda az daha geriye koşuyordum. Az ağırdan sat kızım. Bi' dur...
"Dün uygun olmaz diyordun?" diye uğraştım onunla. Gıcıklık hayatımda yaptığım en güzel şeydi...
"Gece uygun olmaz diyordum ben, gündüz gözüyle kim desin lan?"
"Ama evime bir babam giriyor erkek olaraktan..."
"Ee?" diye sordu. Bence de ee. Verecek cevap kalmadı, al işte kızım içeriye.
"Off, iyi tamam hadi gir içeri," dediğimde bu sefer gülümsedi ve çekildiğim boşluktan içeriye girdi. Ben daha ona ayakkabısını çıkarmasını söylemeden o ayakkabılarını çıkardı ve babam arada uğruyor diye aldığım erkek terliğine yere bırakarak giydi.
Gözümden kaçmadı kareli çorabın Giray efendi...
Kareli çorap mı kalmıştı be.
Ağzımdan random çıkarmaya çalışsam bunu sadece Aylin anlardı. Ki o da şu an evde yoktu. Gerçi o ne zaman evdeydi ki amk.
Hiç rahatını bozmadan direkt odaları arayarak bulduğu salona girmesini bekledim.
Zengin havasındandı her halde. Rahat rahat girip çıkıyordu evlere ne de olsa.
"Ay hiç çekinme, otur canım," diye söylendim oturduğu koltuğa, yanına oturarak. Sonra da kollarımı bağlayıp ekranı kapalı televizyona dik dik baktım. Televizyon kullanmamamıza rağmen bu evde ne arıyordu ben de bilmiyorum. Dekor olsun diye harhalde... Konu şuydu ki, olay televizyon değil atacağım tripti.
O kadar yol gelmişti. Boşa gitmesindi hani.
"Pşt," dedi işaret parmağıyla kolumh dürterek. Ona yan yan baktım. "Baksana bir."
"Ne?"
"Küs müsün?"
"Hayır."
"E o zaman niye surat asıyorsun?"
"Özür dilemeni bekliyorum..."
Boğazını temizledi. Yavrum ciddiyete gerek yok. Enseme bir tane yapıştırıp, "La ne özürü," desen ben gülerdim. Yok yani, gerek yok bebeğim...
"Özür dilerim. Çok yorulmuştum. Bir de aç olunca öyle direkt uyuyakalmışım. Haklısın, yapmamalıydım öyle. Affeder misin beni?"
"Belki," diye mırıldandım.
"Eksik kalan bir şey var," diye mırıldandı. "Onu da yapayım mı?"
"Yap," dedim ona dönerek.
Sol kolunu boynuma attı ve kafamı ona doğru yaklaştırarak sertçe yanağımı öptü.
Hay bin öpücük veren dudağın.
Ehehehege
Ehehehehhehe
Ehehehehegegegegegegegeehehehe
Tamam tamam, Gitarıma düşün
Ama çok da değil hani. Düşecekseniz bile az dğşün...
Ay gazımı alamayıp finale kadar yazıyormuşum bugün falan kxöelzöwlzöwlz
Şaka. Üşengeçim ben
Hadi baaay 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğrafımı Çeker Misin? |text|
HumorAdam kendi fotoğrafını çekmiş, üzerine de telefon numarasını iliştirmişti... 23.10 20/ 04.11.20/ 27.11.20 #mizah 1 01.11.20 #texting 1 03.11.20/ 20.12.20/01.01.21 #fotoğraf 1 03.11.20 #telefon 1 08.11.20 #text 1 13.01.21 #resim 1 100720 Kitapta aş...