31

21.4K 1.4K 463
                                    


Bölüm sayısı :D

Şş neyse Miray'ımın gereksiz abartılı gelinliği, buyrun şxösğzösizösğs

"Resmen bir aydır benimle konuşmuyorsun!" Diye yakındığında omuz silktim. "Az daha yüzüğü atıyordun?" tekrar omuz silktim. "Sen beni hak etmiyorsun lan deyip beni engelledin," kafamı salladım.

"Çok değişik bir soru soracağım. Neden?"

"Düşe düşe bana bu düştü dedin! Ben de düşmemesi için uğraştım! Ne var yani bunda?"

Sinirle gülümsedi. "Bu cümleyi üzerinde benim için giydiğin gelinlik varken mi söylüyorsun?"

Gözlerimi irileştirdim. "Çıkarayım mı? Çıkarayım mı lan? Çekil çıkaracağım. Çekil, çekil."

"Ya bi dur gözünü seveyim." Kollarımı tuttu. "Her şeyi götünden anlar oldun. Ben onu mu dedim şimdi?"

"Ya ne dedin lan? Çıkaracağım, çekil."

"Miray! Sabrım gerçekten taşıyor. Sıkıldım ama. Yeter artık."

"İlişkiyi mi bitiriyorsun yani?" Doldu dolu gözlerimle ona baktım. "Peki." Kafamı salladım.

"Ya Allah için nereden çıkardın sen onu Miray?" Sabır diler gibi nefes aldı. "Ben küslük bitsin diyorum!" Gözlerimin kenarında biriken yaşları sildi. "Aşağıda yüzlerce insan bizi bekliyor. Şerefsizlik edip burada bırakır mıyım?"

"Ha yani ortam bu olmasa bırakırdın?"

Bıkkın bir nefes aldı. "Ay bayılacağım." Kıravatı gevşetti, kollarımı sıkı sıkıya kavradı. "Ben seni ne şimdi, ne bir gün önce, ne bir yıl sonra bırakırım. Alıyorum kızım seni. Kimseye de bırakmayacağım. Tamam mı? At kafandan seni terk edeceğim düşüncesini. Sen şu an seninle evlenmem desen ben yılmadan ardından gelirim."

"Seninle evlenmem."

Başta kötü kötü baksa da sonrasında sırıtarak kollarını omzuma sardı ve beni göğsüne çekti.

"Bir aydır bokumu çıkardın."

"Sen de Zeynep'i üzerime salarak dışarı çıkmama izin vermedin."

Geri çekilerek şaşırmış gibi yüzüme baktı. "Aa, üstüme iyilik sağlık. Asla yok öyle bir şey." Cıkladı. "Yok." Pencere tarafına baktı. "Nereden çıkarıyorsun bunları yahu sen?"

Gözlerimi devirdim. "Aylin ağladığımı duyarsa ağzıma sıçar." Soran gözlerle bana baktığında, "Makyajım bozulurmuş," diye açıklama yaptım.

"Ağlama o zaman güzelim," dediğinde kafasına bir tane yapıştırdum.

"Kim ağlattı acaba?"

Dudaklarını alnıma bastırarak bir kez daha beni kendine doğru çekti. "Özür dilerim."

"Bir daha olmasın."

Püskürür gibi güldü.

Kapı küçük bir tıklatılışla açıldığında birbirimizden ayrılarak kapıya doğru döndük. Kapıda dikilip pis pis sırıtarak bize bakan Aylin ve Zeynep'e karşı tek tepkim gözlerimi devirmek olmuştu.

"Hadi, annem artık aşağı insinler diyor."

"Tamam siz gidin geliyoruz," diye cevap veren Giray'a karşı birbirlerine bakarak kıkırdadılar. Bunlar iyice kanka olmuştu ama. Irmak, Aylin'in ben ve kendi dışında birine böyle samimi yaklaştığını görseydi muhtemelen kafayı yerdi.

Bir anda dank eden şeyle, "Lan Irmak nerede?" Diye cırladım.

"Tövbe ödüm koptu," diyerek olduğu yerde sıçradı Giray.

"Trafiğe yakalanmış. Gelecekmiş o da."

"Ha iyi."

"Irmak kim kanka," diye soru soran Zeynep'e, "Gel aşağı inelim anlatırım," diyerek onu kendiyle birlikte çekiştirip odadan çıkardı.

Titreyen ellerime baktım. "Lan ellerim titriyor." Titreyen elimi kalbime bastırdım. "Oha kalbim."

Kolunu bana uzattı. "Hadi gidip seni karım yapalım."

Homurdanarak koluna girdim. "Marifet sanıyor beyinsiz."

🌜🌛

"Hayırlı olsun, Miray. Mutlu olursunuz inşallah."

"Oluruz mutlu. Niye olmayalım. Ne alaka şimdi? Tabii ki mutlu olacağız!" diye çıkışan Giray'a şaşkınca baktım. Çocuğum, kafayı yedi sonunda.

"Sağ ol, Nihat abi. Onu takma heyecandan yapıyor o."

"Ne alakası var?"

"Giray kafa göz dalacağım bak. Sakin olur musun artık?"

Dik dik baktı. Salak herif.

"Neyse, ben gideyim. Tekrardan mutluluklar."

Giray'ın karın boşluğuna dirseğimi geçirdiğimde inlememek için nefesini tuttuğunu duydum. "Yemin ediyorum çocuğum olmayacak!"

"Salak." Onu itmemi umursamadan bir kolunu omzuma attı, diğeriyle hala dirseklediğim yeri ovuşturuyordu.

"Off ben sıkıldım."

"Kendi düğününden mi," diye gereksiz bir soru sordum.

"Yoo, düğünümü gayet de sevdim ben. Ama başka fasıllara geçelim artık."

Avucumu gösterdim ama yüzüm çoktan yanmaya başlamıştı.

"Ebenin amı Giray, bu gece koltukta yatacaksın."

Lan ilk geceden ayıb olmuyo mu kxöeğzçwpzösşzö


Kalanlar boş yapacak 4 bölümümüz kaldı :D

Bölümün gerisi hayal gücünüz :Ddddd

Biz bir süreliğine GEM olarak yurt dışı seyahatlerinde olacağız :D

Bb 🥂

Fotoğrafımı Çeker Misin? |text|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin