1

86.7K 4K 1.9K
                                    

(Gelecekten geliyom. Bu yazıyı bana küfür eden birkaç kişi yüzünden yazmıştım. REİS Bİ BİSSSM falan demeyin aq)

Şahsıma edilecek tüm hakaretlerde geri durmayacağımı bilmenizi isterim. Size samimiyetle kurduğum cümlelerime beni pişman ettirmeyin.

Hepinizi çok seviyorum. İyi okumalar!

Yanımızdan geçen adama elimi kaldırarak, "Pardon," dedim nazik olmaya çalışarak. "Şey, acaba meşgul değilseniz-" derken o benim tam tersime kaba bir tonla "Meşgulüm," dedi ve ben bu kaba davranışıyla apışıp kaldım. Ayıp ayıp, insan bi tabii ki ne oldu falan derdi. Bir de Türkler hoşgörülü diyorlar. Pabucumun hoşgörüsü. "Peki," dedim dudak bükerek. "Kusura bakmayın, rahatsız ettim."

Sorun olmadığını belirtircesine kafasını salladı ve yanımdan sıyrılıp geçti. Hemen arkamda duran Aylin'e bakarak gözlerimi baydım ve saçlarımı geriye savurdum. Boynuma kırbaç gibi çarpan saçlarım rüzgarda dalgalanarak daha çok havalandı. Tam o anda yanımdan gelen boğaz temizleme sesiyle irkilerek soluma döndüm ve az önceki adamla burun buruna geldim.

"Bir şey mi oldu," diye sordum tek kaşımı havalandırarak.

"Kusura bakmayın, kaba davrandım sanırım." Gözlerini yüzümde gezdirdi. "Telafi edebilir miyim?"

Genişçe güldüm. Az daha freni tutmayan kamyon gibi adama koşup boynuna atlayacaktım. "Sorun değil, şey... Ben arkadaşımla fotoğrafımı çekebilir misiniz diye soracaktım da..."

"Olur," dedi ve ben daha uzatmadan yarı yolda elimdeki telefonu kaptı ve kilit ekranında bulunan kamera kısmını sürükleyerek açtı. Hemen ardından gözleri ben ve Aylin'e döndü, "Yan yana durun," dedi. Aylin ile sırıtarak yan yana geldiğimizde birkaç fotoğrafımızı çekti.

O telefonu kapatırken ben ve Aylin de ayrılmış ve kıkırdayarak adama doğru ilerliyorduk. "Çok sağ olun," dedim telefonu elinden alırken. Buna karşılık, "Rica ederim," cümlesini kurmuş ve yanımızdan sıyrılarak hızla geçip gitmişti. Aylin ile çektiği fotoğraflarımıza bakmak için galeriye girdiğimizde ikimiz de şaşkınca birbirimize baktık.

"N'oluyor ya," diye mırıldandı Aylin ama ona yanıt vermeden çektiği fotoğrafın üzerine tıkladım.

Adam kendi fotoğrafını çekmiş, üzerine de telefon numarasını iliştirmişti...

Hevesle yazacağım, hevesle okunması dileğiyle 💖

10. 07. 20

Nar Tanelerine 🥂

Fotoğrafımı Çeker Misin? |text|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin