1. FISILTI

385 121 185
                                    

Her kese Merhabalar💫

Hikayede bulunan şehirler hayal ürünüdür. Gözünüzde bir görüntünün canlanmasını istiyorsanız haritadan Californiya da yerleşen Moreno şehrinin görüntülerine baka bilirsiniz. Elbette ben şehri hayaliniz de canlandırmanızın taraftarıyım çünkü fotoğraflar kafanızı karıştıra bilir. Umarım bir gün Mavi Moreno isminin hikayesini dinlemek için instagram da buluşuruz. Sizleri şimdiden seviyorum, halkımız da öyle)

Başlangıç tarihinizi buraya bırakabilirsiniz💫

Not düştüğüm tarihleri takip ederseniz olayların akışını yakalamak kolay olacaktır.

Bölüm müziği : Breathe - Are you all good?

💫💫💫

Pikabın üzerindeki son plağı da alıp özenle diğer plakların olduğu kutuya bıraktım. Yerde duran son iki kutuyu da alıp evden çıktım. Kapının önünde duran kamyonetin arkasına son kutuları da bırakıp kapılarını çekerek kapattım ve şoför koltuğuna atlayıp yola çıktım. Bu bir seyahat değildi, bu bir kaçıştı. Yirmi yedi yıllık hayatımda bu ne ilk ne de son kaçıştı.

Karluk şehrinin kabul görmeyenlerinden sadece birisiyim.

Eski evimin olduğu sokaktan çıkmadan sokağa giren polis arabalarını görüp hızlanmıştım. CIA ajanlarına kadar bir sürü ekibin peşime takılması ve içinde olduğum kamyoneti bulmaları an meselesiydi.

Karluk şehrinin çıkışına yakın bir depoya sürdüğüm kamyoneti durdurdum. Yolcu koltuğuna bıraktığım benzin kutusunu elime alıp indim ve kamyonetin çevresinde dönerek benzini her tarafına boca ettim. Telefonumu tekerleğin yanına bırakıp kamyonetin önünde tek bir çantayla durdum. Cebimden çıkardığım çakmağı yaktıktan sonra telefonumun yanında bulunduğu tekerleğin üzerine attım. Anında alev almaya başlayınca son bir kez bakma gereği duymadan oradan uzaklaşmıştım.

Depodan çıkıp tek bir kameranın bile görmediği Karluk şehrinin en izbe sokağında şehrin çıkışına doğru yürümeye başladım. Arkamdan duyulan peşi peşine patlama seslerini benden başka kimsenin duymamasını içten içe diliyordum.

İki tarafı da sarı renkli çimlerle kaplı izbe yoldan herhangi bir arabanın geçmesi bir saati bulabiliyordu. Saatlerce yürüdüğüm yolda birkaç arabaya rastlamıştım ama biri hariç hiçbir araba durma gereği duymamıştı. Bir buçuk saatin sonunda geçen bir çiftçi arabasının arkasına atlamış, şehrin çıkışına kadar onunla devam etmeyi planlamıştım.

Yanımda bir çantam, bir miktar param, iki çift kıyafetten başka bir şey yoktu. Çantamı içeri attıktan sonra kafamı üzerine yatacağım şekilde yaslayıp biraz dinlenmeye karar verdim. Yolumuzun ne kadar olduğunu bilmiyordum ama çiftçi şehrin çıkışında benzin için duracağını ve o zaman inebileceğimi söylemişti.

Benimle tanışmak için acele etmenizi tavsiye etmem açıkçası. Sadece beni değil onları da. Daha tanıma fırsatı bulamadığım ancak kaderin oyunuyla birleşecek olanları. Kader bizi asırlar öncesinden ince bir iplikle damarlarımızdan bağlamıştı nasılsa...

💫💫💫

11.09.2005 (02:05)

"Doğum lekesi var ama aklınca üzerine dövme yaptırmış. Siz gelene kadar bir şey yapmamaya karar verdik."

Gözlerimi aralayıp yattığım rahatsız yerde hareket etmeden bekledim. Hava kararmıştı. Yattığım yer ise bindiğim arabanın ta kendisiydi. Burnumun sızlatan saman kokusu rüyalarıma dahi konum olmuştu. Yol yorgunluğuna yenilip derin bir uykuya dalmıştım.

MAVİ MORENO (Düzenlemeye alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin