Selam yeni bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.
Iyi okumalar..
"Bağlanmıycaksın bir şeye, öyle körü körüne. O olmazsa yaşayamam demiyceksin. Demiyceksin işte yaşarsın çünkü."
Sonu belli olmayan bir yoldur hayat. Önüne ne zaman, neyin çıkacağını bilemezsin. Bazen bir şeyler alır götürür senden, tutamazsın! Bazen de hayatın getirdiklerinden kaçmak istersin, ama kaçamazsın! Böyledir hayat, bir türlü anlayamazsın. Ve bir gerçek vardır. "Acıyı tatmadan Mutluluğu bulamazsın!"
Gördüğüm şeyle öyle yerimde donup kalmıştım. Onun benim odamda ne işi var?
"M Murat" dedim kekeleyerek.
"Hayal"
"Senin burada ne işin var? " Dedim yanına yaklaşarak
"Bilmem, ne işim var?"
Sarhoş muydu o?
"Sen sarhoş musun?"
"Galiba evet, ama hayır da ola bilir."
Tam sendeleyerek yere düşücekti ki yanına gidip onu tuttum.
"Gel şöyle otur"
Dedim ve onun yatağımın üzerine oturttum. En iyisi gidip bir kahve getirmek
"Ben gidip sana kahve getireyim"
"Hayır" dedi kolumdan tutarak.
"Neden?"
"Çünkü ayılmak istemiyorum."
Ne?
"Senin arkadaşın nerede? Niye onun evine gitmedin? Hem sen niye ve nerede bu kadar içtin?"
"Başladık yine"
Evet, ben her zaman böyle çok soru sorardım, Muratta her zaman bu özelliğimden şikayet ederdi. Ama böyle de çok tatlı olduğumu söylerdi hep.
Birden yaptığı ani haraketle donup kaldım. Kendisi uzanıp beni de yanına aldı.
"Murat ne yapıyorsun?"
"Ne yapıyor muşum?"
"Bu yaptığımız yanlış."
"Neden?"
"Biz ayrıldık"
"Olsun"
"Arkadaşının evine gitsen iyi olur bence. Hem neden buraya geldin ki?"
"Seni için ola bilir mi"
"Benim için mi?"
"Hı hı ve şimdi o sorularını bir kenara bırakıp uyusan olmaz mı?"
"H hayır sen buradan gitmelisin"
"Hayal, lütfen sadece uyumak istiyorum."
"Benden senin buradan gitmeni istiyorum"
"Istemiyorsun"
Ve kendimi tutamayıp sormak istediğim sorunu sordum.
"Hem senin sevgilin nerede? Şimdi onun yanında olmalısın, benim değil?"
Ben sorunun cevabını beklerken o çoktan uykuya dalmıştı bile. Neden buraya gelmişti ki? Şu an kollarıyla beni o kadar sıkı sarmış ki kalkmamı bırak, kıpırdayamıyordum bile.
Saatte epey geç olmuştu ve benim şu an uyumaktan başka hiç çarem yok. Nasıl uyuyacağıma gelirsek, başımı göğsüne koymaktan başka yol yok galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKZADE💘
RomanceGenç ve güzel bir kız olan Hayal sevgilisi Murattan ayrılmış olmanın acısını yaşamaktadır. Ama asıl gerçekleri öğrenir ne olur?..