Yorgun

67 31 8
                                    

7. Bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz canlar. Emeğimin karşılığı olarak vote ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim.💙

Iyi okumalar..

"Her şey göründüğü gibi olsaydı, deniz suyunu eline aldığında mavi olurdu."

Öyle yorgunum ki bu günlerde.
Öyle kırgınım ki bazılarına.
Öyle güvensizim ki insanlara.
Öyle korkuyorum ki insanları sevmekten, onlara değer vermekten.
Öyle canım acıyor ki, yapılan haksızlıkları hatırladıkça.

Yediyi dayakla adam yere düştü. Dayağın sahibine bakınca yine şok oldum. Murat.

"Defol git lan" dedi Murat bir dayağı daha yüzüne indirerek.

Adam bir şey yapmadan kaçarak gitti. Ben de onun yüzüne bakmadan

"Teşekkür ederim." Dedim ve arkamı dönerek gittim. Ama karşıma geçip gitmemi engelledi.

"Çekil önümden gitmem gerek."

Ama o benim söylediyime aldırmadan

"Senin burda ne işin var?" Dedi

"Sana ne. Bir yere gitmek için senden izin mi alıcam?"

"Soruma cevap ver."

"Sana ne ya, dön sen sevgilinin yanına." Dedim ve gitmek için bir hamle yaptım ama o yine beni durdurdu.

"Sen ne istiyorsun benden ya, ayrılmak istedin ayrıldık, daha ne yapmamı istiyorsun. Daha ne kadar acı çekmemi istiyorsun, yeter. Her yerde sürekli karşıma çıkıp duruyorsun. Yetmiyormuş gibi bir de bana hesap soruyorsun. Kimsin sen ya kimsin? Nereye istersem oraya giderim, kiminle istersem olurum bu seni hiç ilgilendirmez. Anladın mı beni? Bir daha sakın karşıma çıkıp beni rahatsız etme. Bırak hayatıma devam edeyim."

"Hayatına devam etmeni de, o pislikle beraber olmanı da istemiyorum"

"Senin isteklerin beni hiç ilgilendirmiyor, ne istersem onu yaparım. Şimdi çekil önümden gitmem lazım anlamıyor musun?"

"Peki, ben bırakırım arabayla."

"Bir taksi bulup giderim, istemiyorum senin arabanı filan"

"Hayal, bu kıyafetle böyle dolaşırsan çok sapık çıkıcak karşına."

"Bir şey olmaz, hem benden sana ne ya. Sen git sevgilini koru beni değil. Tamam, yardım ettin teşekür ederim şimdi çekil önümden gitmek istiyorum."

Dedim ve onu iterek yanından ayrıldım. Neden hala benimle ilgileniyor ya? Benden ayrılmak isteyen kendisiydi, şimdi de peşimi bırakmıyor. Amacı ne onun, ne istiyor benden?

Otele gelip eşyalarımı toplamaya başladım. Çünkü burada daha fazla kalmak istemiyorum, yarın gidicem. Beni alması için de Berkanı arıycam.

Burda daha fazla kalıp onların aşklarını izlemek istemiyorum. Berkanı aradım.

"Alo Berkan"

"A Hayal, nasılsın? Bir şey mi oldu?"

"Yok bir şey olmadı, ben sadece yarın beni ala bilir misin diye soracaktım eğer müsaitsen."

"Evet yarın bir işim yok, gelip alırım da neden çabuk dönerek fikrini değiştirdin?"

"Yarın anlatsam olur mu?"

"Tamam ufaklık, görüşürüz."

"Görüşürüz."

Bana hep 'ufaklık' diye seslenir Berkan. Benden 2 yaş büyük. Onu hep abim gibi gördüm, tüm sırlarımı onunla paylaştım. Kısacası onu çok ama çok seviyorum.

AŞKZADE💘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin