Anılar

88 53 28
                                    

5. bölüm geldii. Umarım beğenirsiniz.

Iyi okumalar..

"Maskeler de ağır gelmeye başladı. Hele şu 'güçlü olmak için'
olanı yok mu? Ağır geliyor artık, yoruluyorum."

Yeni yeni anlıyorum yorulduğumu. Öyle eskisi kadar hevesli değilim hiç bir şeye. Koşturmalar, yıkılmalar, tekrar kalkıp hadi bir dahalar. Maskeler de ağır gelmeye başladı. Hele şu 'güçlü görünmek' için olanı yok mu? Ağır geliyor artık, yoruluyorum.

Bir el beni çekiştirerek dışarı çıkardı. Hemen elin sahibi kim diye baktım. Murat.

O neden böyle bir şey yaptı? Ne güzel dans ediyorduk. Sonunda dayanamayıp sordum.

"Ne yapıyorsun be sen?"

"Asıl sen ne yapıyorsun?"

"Ne yapıyor muşum?"

"Bir de soruyor musun? Herifin ağzının içine düşücektin neredeyse."

"Çok pardon da sana ne?"

Benim dediyimi umursamayıp

"Hele şu durumuna bak, sarhoşsun."

"Evet sarhoşum, evet onun ağzının içine düşecektim sana ne ya. Hem sen gitsene sevgilinin yanına, bak kaçırırlar filan sonra güzel kız."

"Hayal, sen hiç içki içmezdin? Ne bu sarhoş olmalar şimdi?"

"Evet içmezdim, ama şimdi içiyorum var mı?"

"Hayal hemen gidiyorsun buradan."

"Buna sen karar veremezsin."

"Hayal delirtme beni hemen gidiyorsun buradan."

"Neden yapıyorsun bunu bana Murat? Ben sana ne yaptım?"

Bunları ona sorduğuma inanamıyorum.

"Bunları sonra konuşuruz, şu an sarhoşsun."

"Ben böyle acı çekerken sen o kızla birlikteydin. Ben ağlarken, sen o kızla gülüyordun."

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı yine. Hayır onun karşısında ağlamak istemiyorum. Ne olur akmayın.

"Hayal.."

"Canım yanıyor.Seni sevmek istemiyorum ben.Seni her gördüğümde kalbimin yerinden çıkacakmış gibi atmasını istemiyorum.Rastgele bir insan ol benim için artık. Bir şey dile getirme. Benim için bir anlama gelme. Seni gördüğümde yanından rastgele biriymişsin gibi gidebileyim.Elim ayağım birbirine girmesin. Gözlerim dolmasın artık. Nefret ediyorum bu duygulardan ... Seni gördüğümde kendime hakim olamamaktan nefret ediyorum. Unutmak istiyorum seni anlıyor musun? Unutmak. Ama olmuyor, yapamıyorum"

Neden bilmiyorum tüm bunların hepsini bağırarak söylemiştim. Normalken söyleyemediklerimin hepsini sarhoşken söyledim. Ve sonra da yanından hızlıca ayrıldım. O da arkamdan geldi.

"Hayal, bir durur musun?"

"Hayal"

Gelip bileğimi tuttu.

"Hayal, ben her şey özür dilerim, sana yaşattıklarım için. Ben de öyle olmasını istemezdim."

Onu dinlemeden yine gitmeye başladım.

"Bu saatte yalnız nereye gidiyorsun?"

Cevap vermedim.

"Hayal"

Gelip yine elimi yakaladı.

"Hadi bin arabaya."

Onun arabasına binmeyecektim.

AŞKZADE💘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin