Paramparça

93 108 17
                                    

3.bölümle karşınızdayım. Vote ve yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim. Umarım  beğenirsiniz💙

Iyi okumalar❤..

"Hayatta her şey sırayla. Önce göz yaşlarını silersin, sonra onlara neden olanları."

Derin bir insanım ben, her kes anlayamaz. Gülümsemelerim, kahkahalarım çoktur. Ama bir o kadar da  üzüntülerim, hayal kırıklıklarım da çoktur.Hepsini gülümsemelerimin arasına saklar, kendime mutluluk maskesi yaparım. 'Iyiyim' derim soranlara, 'bir şeyim yok her şey yolunda' derim. Ama kimse  bilmez yorgunluğumu, suskunluğumu, sessizliğimi, dargınlığımı, kırılmışlığımı.. Dedim ya her kes anlayamaz işte.

Hayır, hayır bu o olamaz. Onun ne işi var ki burada? Bir de sevgilisiyle gelmiş.

O beni görmeden buradan uzaklaşmalıyım hemen. Ayağa kalktım buradan gitmek için ama sonra tanıdık bir ses arkamdan seslendi.

"Hayal"

Kahretsin gördü beni. En iyisi onu duymamış gibi yapıcam ve buradan hemen gidecem.

Ben bakmayınca bir daha seslendi.

"Hayal"

O an arkamı döndüm. Ve görmeyi özlediğim yüzünü gördüm. Bu sefer o kız yoktu yanında.

"M Murat, senin ne işin burada?"
Diyebildim zorlukla.

"Ben öylesine bir, iki gün tatil yapmak için geldim. Asıl senin ne işin var burada?"

"Ben de tatil yapmak için geldim"
Dedim ve o tam ağzını açıp konuşacaktı ki bu sırada Emre geldi.

"Hayal, fazla bekletmedim seni değil mi?"

Dedi ve hemen bakışlarını Murata doğru çevirdi.

"Bir sorun mu var?"

"Yok bir sorun yok, biz artık gidelim mi?"

"Tamam, hadi gidelim"

Dedikten sonra kafeden hemen ayrıldık.

"Kimdi o?"

"Şey o .." devamını getiremedim.

"Dur yoksa, eski sevgilin miydi?"

"Nereden bildin?"

"Bakışlarından tabi ki de, ne işi varmış ki onun burada?"

"O da tatil için gelmiş"

"Tesadüfe bak"

"Of inanamıyorum ya, ben ondan kaçmak için, onun yüzünü görmemek için geldim tatile. Şimdi de burada karşıma çıktı, hem de sevgilisiyle"

"Sevgilisiyle mi?"

"Evet, beraber gelmişler."

"Ne yapıcaksın peki?"

"Tabi ki de buradan gidicem."

"Gerçekten buradan gidicek misin?"

"Evet"

"Yapma, böyle yaparak, ondan kaçarak sadece kendini küçük düşüreceksin. Hala onu unutamadığını düşünecek."

"Zaten öyle"

"Biliyorum ama bunu ona belli etmen gerekmiyor"

"Ama burada kalarak onu sevgilisiyle beraber görerek canım daha fazla yanıcak."

"Anlıyorum. Ama sen de ona artık onu umursamadığını, onu unuttuğunu gösterirsin."

"Nasıl yapıcam peki bunu?"

AŞKZADE💘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin