Acı..

105 112 53
                                    

2. bölümle geldim. Vote ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri seviyorum❤

Iyi okumalar...

"Dünyada her şeyi bir gün acı ile kaybetmek için kazanıyoruz"

Gider bazen insan; En sevdiğinden, kıyamadığından, dokunamadığından gider. Hasretler biriktirir ceplerinde, anılar gizler yüreğinde, hazine gibi. Ağlar giden, kahkaha atar gibi. Her tebessümünde bir acı yerleşir dudaklarının kıvrımına.

Öyle bir gider ki insan bazen; Kendini bırakıp, sevdiğini bırakıp acılarını yük eder kendine...

Öyle bir gider ki... Ne yüreğini alır, ne de aklını yanına.

Ben hala ondan cevap bekliyordum ama galiba meşgül bir şey yazmadı hala. Neyse görürse yazar belki. Bir az çıkıp dolaşsam iyi olur. Buranın çok güzel yerleri olduğunu duymuştum, doğa manzaralı yerleri varmış.

Hazırlandıktan sonra telefonumu da yanıma alıp çıktım.

Buraya yakın 'Sapanca gölü' diye bir yer varmış. Oraya gidebilirim, bir az dolaşırım oraları.

Gerçekten de süper yermiş. Çok güzel, hele manzaraya bak.

Bu Göl hakkında bir az araştırma yapmıştım daha önceden.

Göl, adını güney kıyısında kurulmuş olan ilçeden alır. Eski Türk kaynaklarında Ayan Gölü olarak geçer. Özellikle güneyindeki dağlardan inen sellerle iyi beslenen göl, fazla suyunu, doğu ucundan Çark suyu aracılığı ile Sakarya ırmağına boşaltır.

Allahım ya manzara gerçketen mükemmel ötesi. Ama şimdi burada Muratla olmak vardı. Beraber eğlenirdik, şu an burada yalnız başıma değil, onunla dolaşırdım.

Böyle düşünceli düşünceli yürürken biri bana çarptı, hayır, hayır ben ona çarptım.

"Ç çok özür dilerim"

"Sorun yok, sen iyi misin?"

"Iyiyim, ben dalmışım göremedim, bir daha özür dilerim"

"Ya özür dilemene gerek yok, ben de önüme bakmıyordum, yalnız başına mı dolaşıyorsun burada?"

"Evet"

"Sıkıcı değil mi böyle yalnız başına dolaşmak?"

"Yani genelde sıkıcı ama buranın manzarası o kadar güzel ki insan yalnız olduğunu bile hissetmiyor"

"Istersen seninle dolaşa bilirim"

"Olur"

"Bu arada ben Emre" dedi ve bana elini uzattı. Ben de elimi uzatarak

"Ben de Hayal"

"Güzel ismin varmış, özel bir hikayesi var mı?"

"Annemle babamın 7 sene çocukları olmamış. Çok hayal kurmuşlar, çocuklarının olmasını çok istemişler. Yani öylece Hayal koymuşlar. Seninkinin var mı?"

" Babaannem ismimin Selim olmasını istemiş, babamsa Burkay olsun istemiş, annem de Emre. Şimdi bunlar anlaşamayınca, babam kura çekelim demiş. Annem de ismimin Emre olmasını çok istiyormuş, o yüzden bütün kağıtlara Emre yazmış. Hiç kimse de bunu anlamayınca annemin kazandığını düşünerek ismimi Emre koymuşlar. Sonradan annem anlatınca deliye dönmüşler tabii."

Ikimiz de güldük.

Tam 1 saatdir konuşuyoruz. Eğlenceli biri, onunla konuşmak çok iyi geldi, hem uzun süre hiç bu kadar gülmemiştim.

AŞKZADE💘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin