„Mayo uteč!" řvala na mě má maminka z hořícího domu. V domě byli všichni. Má matka, otec a i můj malý bratříček kterému byl sotva rok.
Abych vám to vysvětlila. Byl večer, venku se blízkalo a lítal jeden plesk za druhým. Náhle se ale něco pokazilo a náš dům začal hořet. Rodiče s bratrem spali. Šla jsem je vzbudit ale než se mi to povedlo, oheň se rozšířil a já vyběhla ven v domnění, že rodiče s bratrem jsou hned za mnou. Ale když jsem se otočila, celý dům hořel a rodiče se nemohli dostat ven.
Nehořel jen náš dům, hořela pomalu celá vesnice, ale nikde se neobjevili ti "slavní hrdinové". Uhořelo tam spousta lidí a moje rodina byla jednou z nich.
Po asi další půl hodině tam přijela policie, hasiči a záhranka. Ale hrdinové stále nikde.
Policie mě odvezla do děckého domova. Byla jsem tam černá ovce, protože jsem zavrhovala hrdiny a vždy, když byl souboj mezi záporáky a hrdiny, tak ostatní obdivovali Všemocňáka a zbytek hrdinů, ale já záporáky.
Po asi 2 letech, bylo mi 10 let, si mě vzala jedna, na první pohled hodná rodina. Ona to byla hodná rodina, dokud se nedozvěděli, jaký mám postoj k hrdinům a záporákům. Pak mnou, jako každý, opovrhovali.
Ve škole jsem to nikomu neřekla a vždy, když přišla řeč na hrdiny a záporáky, vypařila jsem se. Byla jsem v devátém ročníku základní školy a četli se tam přihlášky na různé střední školy.
Dokonce jsem tam od "krále školy" slyšela, že se hlásí na UA, má docela použitelný quirk.
A když už jsme u toho quirku, tak jsem si vzpoměla, že jsem se vůbec nepředstavila. Jmenuji se Maya Hin. Teď je mi 16 a můj quirk je černý oheň. Když se umí správně ovládat, je velmi mocný. Mám bílé, po prsa dlouhé vlasy, červeně zářící oči a mnoho lidí by mě typovalo na anorektičku, pravda je ale takové, že nezavřu pusu, co se jídla týče.
Většinou nosím bílou oblečení v barvě fialové, šedé, modré a černé. Na velké události i červenou.
No nic, zpátky k třídě.
Až na toho "krále školy" se všichni hlásili na normální školy, jako je třeba úmelecká a tak podobně.Od té doby, co to o mě rodiče ví, jsem jim lhostejná. Takže jsem se na školu vybodla a nikam se nehlásím. No co? Základku mám a to mi stačí.
Zítra v noci mám v plánu si pobalit věci a jít hledat ligu záporáků.
- - - -
Ok :D moje první knížka na BNHA tak snad se vám bude líbit xD.411 slov.
19.7. 2020
ČTEŠ
Pomstím se! [Dokončeno] <BNHA FF>
FanfictionMalá Maya přišla během chvilky o všechno. Jak všichni tvrdí, že hrdinové Vás zachrání, tak Mayu, její rodiče a celou vesnici nezachránili. Vyrůstala u pěstounů a když jí je 16 tak uteče a bude se chtít hrdín pomstít.