„Hrdinům! Všichni tvrdí jak jsou boží, že vždy přijdou a všechny zachrání! Ale když jsme záchranu potřebovali tak se tam neobjevil ani jeden!!" Všechno jsem tam na něho se slzami v očích vychrlila. „Dobře, pojď se mnou na základnu a tam nám vše povíš, ano?" řekl spíš řečnickou otázkou.
Já jen kývla na souhlas. Zvedla jsem se, vzala na záda potoh z mýma věcma a šla za Shigarakim.
„Vedu nového člena!" zvolal Shigaraki když otevřel dveře od základny.
U baru byl Kurogiri s už dosta nalitým Dabim a docela střízlivým Twicem.
„Kohopak to vedeš Shigy?" zeptal se Kurogiri. „No ee..." podíval se na mě Shigaraki s tím, že se mám představit. „Jsem Maya, Maya Hin. Můj quirk je černý oheň a chci se pomstít všem hrdinům." dopověděla jsem.
To už se tam objevila i Toga. „Nová holka?!". Měla rozzářený úsměv.
„A co se ti stalo, že se chceš pomstít?" zeptal se mě Shigaraki. A já začla vyprávět. „Měla jsem všechno. Rodinu, dům, kamarády. Bydleli jsme na vesnici, jednou tam byla silná bouřka. Rodiče s mým mladším bratříčkem spali a já jedniná byla vzhůru. Blesk zasáhl náš dům a já viděla šířící se oheň. Šla jsem je vzbudit a pak jsem začla utíkat z domu s domněnít, že jsou za mnou. Nebyli. Mamka, taťka i můj mladší bratr tam uhořeli," chvíli jsem dala dramatickou pauzu a pak pokračovala. „Jak všichni říkají, že přijdou - nepřišli. Neobjevil se tam, ani jeden. Po asi hodině tak přijela policie, záhranka a hasiči. Mě odvezla policie do dětského domavo. Všichni tam obdivovali hrdiny, jen já záporáky. Pak si mě adoptovala jedna rodina. Byla milá, ale když se dozvěděla a mně a hrdinech, zavrhli mě. Nezajímali se o mě. Ve škole jsem se o tom vůbec nezmiňovala a na střední nejdu. Kvůli mému příběhu jsem měla rok odklad." dovypravila jsem svůj příběh. „Dobře, jsi přijata." ozvalo se s televize. Já se pusmála a odpověděla „Děkuju."
„Budeš mít pokoj s Togou." dodal pak All for one. Já kývla na souhlas a nechala se vést Togou do už našeho pokoje.
„Nemůžu uvěřit že v lize je další holka!" Vypískla Toga. „Taky nemůžu uvěřit že tu doopravdy jsem." pronesla jsem též s úsměvem.
Toga mi dala jednu volnou skříň co tak měla a já si do ní vybalila svoje oblečení co jsem si přinesla v batohu.
Po té, co jsem si vybalila se Toga otočila na mě s spustila „Zítra jsou na náměstí trhy, co kdybychom tam jen my dvě šly a udělaly trochu bordel? Jaký máš vůbec quirk?". Já byla jejím nápadem nadšená. „Určitě můžem a můj quirk je černý oheň." odpověděla jsem jí na její otázky. „To je super!" vypískla nadšeně Toga.
Bylo už něco málo po půlnoci a tak jsme šly s Togou spát. Spíme v jedné posteli, no a? Máme ji dvoulůžkovou takže problém s místem není.
- - - -
Další část je tu :DD.472 slov.
21.7.2020
ČTEŠ
Pomstím se! [Dokončeno] <BNHA FF>
FanfictionMalá Maya přišla během chvilky o všechno. Jak všichni tvrdí, že hrdinové Vás zachrání, tak Mayu, její rodiče a celou vesnici nezachránili. Vyrůstala u pěstounů a když jí je 16 tak uteče a bude se chtít hrdín pomstít.