#22 Epilog

374 31 15
                                    

Já šla do pokoje a totálně jsem vypla. Probudila jsem se dopoledne dalšího dne.

Všechno už bylo klidné a spíš stereotypní. Všemocňák byl poražen. Další se tu objeví tak za dva až tři roky...

Mezi tím jsme zabíjeli lidí a nic neřešili.

Dabi si hrál s Hawksem, Fuji tu byla i nebyla. Shoto byl nejvíce semnou. Toga si našla taky někoho na hraní. Shinso se začal znova scházet s Denkim. Shigaraki vymýšlel jak chytit malého zeleného skrčka s čímž mu pomáhal Kurugiri. A zbytek lidi byl kdoví kde.
.
.
.
.
Po asi roce, kdy Hawks zjistil kde máme základnu a jakž takž si získal Dabiho a Shigarakiho důveru to posral, a práskl nás.

Zabili jsme další lidi a další rádoby hrdiny. Přestěhovali jsme se do celkem zalidněné oblasti, takže jsme se museli uklidnit.

Hawks a ten malej zelenej se nás snažili najít, takže jsme se museli skrýt a ideálně nechodit nikam. Ačkoli se to nezdá, to kuře je chytrý a ten kluk snad ještě chytřejší.

Jakoby se po nás slehla zem. Žádné útoky, krádeže, nic.

Potom Dabi zaútočil na UA. Podpálil to tam. To je za dlouhou dobu něco.

Někdo by si mohl říct, že teď můžeme ovládnout celé Japonsko. Pravdou ale je, že se pomalu ale jistě rozpadáme. Většina lidí začla trénovat svoje quirky a je težké na ně zaútočit. V podstatě nemáme moc už co dělat.

A tohle je náš konec....

Já se pomstila a Tomura dosáhl svého cíle. Možná se zase za rok dáme kvůli novému Všemocňákovi dohromady. Kdo ví?
.
.
.
.
„Hawks je tu!!" začla vyřvávat Fuji, která tu byla na návštěvě.
Ačkoli jsme s Hawksem trochu zápasili, vyběhla jsem k Hawksovi a snažila se ho zastrašit.

„Jdu za Dabim." pronesl ostře. Toga zatím běžela pro Dabiho.

„Tak? Co mi chceš?" řekl Dabi.

Haws asi přemýšlel co říct, přičemž celá Liga čekala co se bude dít a byla připravená zaútočit kdyby bylo potřeba.

„Omlouvám se. Chápu že to obyčejná omluva nespravý ale nevím co udělat abys mi odpustil. Miloval jsem tě. A miluju i teď a byla úplná kravina vás prozdradit. Byl jsem vyslaný agenturou k tomu vás odhalit. Jakmile jsem zjistil kde máte základnu musel jsem to vyklopit. Tlačili na mě. Vyhrožovali mi, že mi urvou křídla. Omlouvá se vám všem." spustil.

Ke konci se skoro rozbrečel. „Poté, co jsme vás s Dekuem přestali hledat jsem tě stále hledal. Jen já. Nikdo o tom nevěděl. Pravděpodobně mě teď zabijete a nebudete mi věřit, ale to co říká je pravda." dodal. Všichni tam jen stáli a nikdo nic neříkal.

Hawks si povedech a už se otáčel, kdyžto Dabi řekl „A co chceš po mě?" Hawks se otočil zpátky „Já ani nevím, jen jsem se chtěl omluvit." odpověděl. Rozešel se pryč a Dabi se rozběhl za ním.

My jsme jen koukali na dveře a čekali co se bude dít.

Po chvíli se tam objevil Dabi s úsměv na tváři. „Tak co? Zabil si ho?" ptala se Toga. „Ne, ale jsme usmíření." odpověděl

Potom zalezl do svého temného pokoje a všichni se vrátili ke svým věcem...

- - - - - - -
A máme tady KONEC! Snad tahle knížka nebyla tak špatná. A chci taky poděkovat za všechny ohlasy❤️.

Snad ten konec není něják zmatený a chápete ho. Snažila jsem se ho napsat tak aby ano :D.

No nic, tak se mějte u další knížky❤️.

503 slov.

Pomstím se! [Dokončeno] <BNHA FF>Kde žijí příběhy. Začni objevovat