8

27 0 0
                                    

-Easy as Pie-

Graylin Pov

"Yeah it has been a little dry I mean the Football team has been doing they shit but it's still lame," Tony said passing the cannabis.

"Man remember last year Carli, " Trone said but stop since I was looking at him.

"Nah go on," I said chuckling.

"Carli threw that bomb ass house party." all the boys started agreeing and laughing remembering it.

"Wait a damn minute I got an idea," I said.

"Hold that thought look," Tony said showing me his phone Armani made a post on Venter.

𝚃𝚠𝚘 𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚐𝚘 :

Graylin Pov

"𝚂𝚑𝚒𝚝 𝙰𝚛𝚖𝚊𝚗𝚒 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍'𝚟𝚎  𝚋𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍  𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔!" 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚞𝚝 𝙰𝚛𝚖𝚊𝚗𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚞𝚕𝚊𝚗 𝚘𝚏𝚏 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚙𝚞𝚝 𝚝𝚠𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚠𝚘 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝙰𝚛𝚖𝚊𝚗𝚒 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚞𝚕𝚊𝚗  𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚞𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜.

"𝙱𝚞𝚛𝚗 𝚢𝚘𝚞? 𝙱𝚞𝚛𝚗 𝚖𝚎! 𝙽𝚒𝚐𝚐𝚊 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚈𝚊 𝙿𝚊𝚗𝚝𝚜! 𝙸 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝's 𝚊𝚕𝚕. 𝚆𝚑𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚒𝚗'𝚝 𝚝𝚛𝚢𝚗𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚒𝚝." 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛. 𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚒𝚝 𝚖𝚎 𝙸𝚖𝚖𝚊 𝚑𝚒𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔.

"𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚍𝚎𝚕𝚎𝚝𝚎 𝚖𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝 𝙼𝚘𝚗𝚒." 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚞𝚍𝚎 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚕𝚞𝚗𝚌𝚑 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔. 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚊𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚐𝚞𝚢𝚜. 𝙷𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚛𝚜𝚝𝚢 𝚊𝚜𝚜 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚊 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊 𝚌𝚞𝚜𝚝𝚘𝚖𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚑𝚊 𝚓𝚘𝚋.

"𝚆𝚑𝚊𝚝? 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚓𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?" 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚢. 𝚂𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚑𝚘𝚎."

"𝙷𝚎𝚕𝚕 𝙽𝚊𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚊𝚍𝚐𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠 𝚠𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚎𝚖𝚙𝚘𝚕𝚢𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚛𝚢𝚗𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚞𝚜𝚝𝚘𝚖𝚎𝚛𝚜!"

Behind the GlovesWhere stories live. Discover now