Multimedia'daki şarkıyı dinleyerek okumanızı istediğim bir kısım var.Ben oraya gelince size not bıraktım zaten.Şarkı sözleri arasında yine Zeynep'in iç sesi olacak.O yüzden atlamayın lütfen.
İyi okumalar 💕
•••
-25-Kerem'le konuşmamızdan sonra eve gelip duş almıştım.Daha sonrada Eylül ve Merve bize geldi.Onlara konuşmalarımızı anlattım.Açıkçası Ateş'e karşı kendimi mahcup hissediyordum.Onu kullanmış olmuştum biraz ama aklım Kerem'deydi.O bugün çok başka bi Kerem'di.Ondan ilk defa ürkmütüm,onun gözlerindeki ateşi ilk defa görmüştüm.Buna rağmen üzerine gitmiştim.Ben böyle biri değildim.Bişeyleri kafasına takan bişeyleri kurcalayan biri değildim.Yüzeysel düşünürdüm ama konu Kerem olunca en ufak bişeyi kafama takıyordum.Merve bu konuda bana çok kızıyordu.Kerem'i aklımdan çıkarmamı istiyordu,Eylül'se tam tersi bizi birlikte görmek istediğini söylüyordu.Bugün Eylül de pes etti.
"Çocuk musunuz siz?Bişeyler yaşamaya başlayacaksanız başlayın artık."
Diye dalga geçti ama haklıydı.Bitirmeye karar verdiğimiz gece birlikte uyumuştuk.O gün aklıma geldikçe içime bişey oluyordu.Onunla uyumak istediğimi söylemiştim.Hangi cesaret söyledimki böyle bişey?Yinede aklımdan çıkmıyordu beni reddettikten sonra yanıma gelip uzanması,boynumu öpmesi..Daha önce hiç böyle şeyler hissetmemiştim.Daha önce erkek arkadaşlarım olmuştu.Bora'ya kadar hepsi çocukça şeylerdi.Sonra Bora girdi hayatıma.Onunla bikaç sene çıkmıştık ve ona karşı böyle bişey hiç hissetmemiştim.Kerem'e hissettiklerim hoşlantıdan,hayranlıktan fazla şeylerdi.
Bugün kızlarla benim adıma bi karar almıştık.Umursamayacağım.Bu o kadar zor olmamalıydı.Ondan önce de nefes alıyordum sonrada alacaktım.Gece lambamı söndürüp gözlerimi yumdum.
~
BİRKAÇ AY SONRA
Kapıdan dışarı çıktığımda soğuk hava tenimi ısırmaya başladı.Hava o kadar kısa sürede o kadar çok soğumuştuki.Ellerimi montumun cebine koydum.Cebimden arabamın anahtarını çıkarıp arabaya bindim.Anahtarı sokmadan önce çantamı yan koltuğa koydum.
Yeni yıl.Yılbaşını oldum olası çok severdim.Sabahtan başlar saatin on ikisine kadar heyecanla beklerdim yeni yılı.Bugünse herşey fazlasıyla sıradandı.Her sabah olduğu gibi annemin ısrarlarına rağmen kahvaltı etmemiştim ve yine o da bana surat asmıştı,kar yağmıyordu.
2014'ün güzel geçip geçmemesi konusunda yorum yapamıyordum.Son bikaç ay-okul başladığından beri- oldukça yoğun geçiyordu.Dersler çok ağırdı ve başa çıkamıyordum.
Saat on ikiyi sabırsızlıkla beklemememin sebebi sanırım 2015'e geri sayarken yanımda arkadaşlarımın,ailemin olmayacağıydı.Sanırım benim haricimde herkesin 2014'ü aşk dolu geçmişti.Eylül yeni yıla Oğuz'la girecekti.Derin ve Mert de birlikte giriyorlardı.Annem ve babam ise bikaç saat sonra şehir dışındaki evimize gideceklerdi.Diğer herkes ya ailesiyle ya da sevgilileriyle girecekti 2015'e.Benim de bi planım vardı tabiki.
Araba da dışarısı gibi oldukça soğuktu.Arabayı çalıştırıp klimayı açtım ve okula sürdüm.Park ettikten sonra arabayı okula girdim.Saçlarımı düzelttiğim sırada koridorun bir ucundaki Ateş'le göz göze geldik.Onu görünce gülümsemeye çalışmıştım.Yanıma gelip beni kolunun altına aldı.
Ateş:Birileri yine sol tarafından kalkmış.
Zeynep:Günaydın
Ateş:Hale Hoca proje eşleştirmelerini panoya asmış.
Kolunu omzumdan aldı ve karşımda dikildi.Yüzünde mahcup bi ifade vardı.Dudaklarını birbirine bastırıp gözlerini kaçırdı.
Zeynep:Kiminleymişsin?