lisa

727 78 58
                                    

Hikaye çok uzun sürmeyecek, konu bittiği an uzatmayıp final yapacağım. 10 belki 15 bölüm gider.

...

"Lalisa!"

Annesinin ince sesinin odasının ahşap duvarlarında yankılanmasıyla, kafasının altındaki yastığı çekip homurdanarak yüzüne bastırdı.

Derin uykusunu devam ettirme isteğiyle yanıp tutuşurken birden kapısının açılması bu isteği etkilememişti.

Yastığı yüzünden çekip gelenin kim olduğuna bakma gereksinimi duymadan sadece sese odaklandı.

"Hepimiz seni bekliyoruz"

En sonunda duyduğu sesle yastığı yüzünden çekmişti.

Vanessa'nın beline kadar gelen uzun saçları ve asla dibinden ayırmadığı telefonuyla kapısının pervazında durduğunu görünce sırıtarak doğruldu ve eliyle saçlarını düzeltirken cevapladı. "Scarlett bile mi?"

Vanessa asla eve girmeyen Scarlett için Lisa'nın söylediği şeye kıkırdadı ve pervaza yaslandı. "Dünkü gecikmesinden sonra Rose bugün çıkmasını yasakladı"

Lalisa yatakdan kalktığında Vanessa başını çevirip arkasını kontrol etti ve aşağı kattan gelen kavga seslerinden yararlanarak odaya girip kapıyı kapattı. "Ayrıca bütün gün Rose'ye yemek hazırlamada yardım etmekle cezaylıydı"

Lisa boy aynasının karşısında saçını toplamak için eliyle saçlarını düzeltirken güldü. "Eminim mutfakta da birini becermiştir"

Vanessa kızın gülüşüne gülerek cevap verdi ve uyumaktan şişmiş göz altları, paspal kıyafetleriyle karşısında saçını toplayan kızı süzdü. "Bugün çok çalıştım"

Lisa saçını toplayıp odadan çıkmadan önce kapının önündeki Vanessa'nın yanağından makas aldı. "Aferin ufaklık, aferin"

...

"Hoşgeldiniz"

Rose merdivenden inen üvey kızını ve koruyucu aile için burada yaşayan diğer küçük kıza kinayeli bir selam verdi.

Lisa bunu umursamadan yerine geçti. Vanessa ise kızarmış yanaklarıyla mahçup bir şekilde oturmuştu.

Lisa, Jennie'nin yanındaki sandalyesini çekti ve her zamanki gibi yemeğe süslenerek inmiş kızın yanına oturduğunda Megan çoktan ikinci tabağını hazırlıyordu.

Jisoo gözlerini Jennie'de gezdirip ensesindeki saçla oynayarak kusur aramaya başladı. "Gözlüklerin epey pis duruyor"

Hiç bir şey bulamadığından olsa gerek söylediği saçma şeye Lalisa kıkırdarken, Jennie gözlüğünü çıkarıp kısa tişörtünün eteğiyle silmeye başladı.

Ki bu büyük bir hataydı çünkü elbisesinin kısalığı yüzünden bir kaç saniyeliğine de olsa sütyeni gözükmüştü ve bu, Scarlett'ın Rose'nin yanında oturmasına rağmen Jennie'e sırıtması demekti. Cıvıtmak için eline geçen bu fırsatı kaçıramazdı. "Göğüslerin kaç beden senin?"

Alaylı ses tonuyla sorduğu sorudan sonra Jennie tişörtünü fazla kaldırdığını fark edip hızlıca düzeltti ve gözlüğünü takıp yerinde rahatsızca kıpırdandı.

Scarlett'ın ergen sorusundan sonra Megan Jennie'yi korudu. Ki bu da büyük bir hataydı çünkü her saniye yemek yiyen bu kız, ağzında yemek varken konuşmuştu. "Çok saygısızsın!"

Rose, Megan'ın hatasını fark eder etmez sert çıkıştı. "Ağzında yemek varken konuşma Megan!"

Megan başını eğdi ve saniyeler öncekinin aksine yemeğine daha yavaş devam etti. Bu sırada Jisoo bu fırsatı kaçırmamıştı. "İğrenç görünüyorsun"

Evin en güzel ve en büyük kızı çekinmeden konuştuğunda Megan sadece ağzındaki lokmalarla ona bakakalmıştı.

Vanessa, Jisoo'yu cevapladı. "En azından görünüyor."

Jisoo kaşlarını çattı ve Scarlett merakla araya girdi. "Bu ne demek?"

Vanessa tabağındaki tavuğu ağzına attı ve Jisoo'ya döndü. "Bilmem, belki gerçekten o kadar kat makyajın sebebi yüzünü kapatmaktır ve göremememiz onu memnun ediyordur"

Lalisa ortamın gerginliğiyle derin bir nefes aldı ve çatalını sertçe tabağa koydu. Çıkan yankıyla gözler ona dönmüştü ancak genç kız umursamadı. "Ben doydum, size afiyet olsun"

Rose merdivenlerden çıkan Lisa'ya seslendi. "Yarın sakın gecikme Lalisa Manoban"

...

SE7ENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin